کد خبر : 1954235 | 10 مرداد 1402 ساعت 12:48 | 126.7K بازدید | 156 دیدگاه

طلایی، رنگ یک شهر و مرام یک تیم

رونمایی بزرگ: سپاهان لیگ را شخصا شروع کرد

مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان با اتفاقات و حواشی جالب توجهی همراه بوده است.

رونمایی بزرگ: سپاهان لیگ را شخصا شروع کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرام‌آرام از پله‌های رستوران باغ فردوس بالا می‌رویم تا به رستوران معروف برسیم، همان جایی که قرار است تیم سپاهان در حضور مدیرعامل، سرمربی و ستاره‌ها، پیراهن جدید را رونمایی کند.

به یاد می‌آوریم یک سال پیش را، زمانی که با ذوق بیشتر، پله‌ها را سریعتر بالا می‌رفتیم تا یکی از اولین ملاقات‌ها با سرمربی پرتغالی را انجام دهیم، این سپاهان هم همان است، تیمی با مربی دوست‌داشتنی و سیاقی که باعث شده خیلی‌ها آرزوی حضور در این باشگاه را داشته باشند.

ستاره‌های سپاهان در آن روز به خصوص، ذوق و گرمای ما را خیلی زود گرفتند و بزمِ ساکت با شور و حرارت خاصی پا گرفت. هر طرف را که نگاه می‌کردی بازیکنی را می‌دیدی که به پهنای صورت لبخند بر لب دارد و یا از نماینده فولاد مبارکه تا مسئولان تیم و خبرنگاران، یکی را پیدا کرده و ماجرایی را برایش تعریف می‌کند و یا آرزوهای این فصل خود را به زبان می‌آورد.

به خودمان که می‌آییم در سالن نشسته‌ایم و مشغول پوشش میدانی. محمدرضا ساکت با توپ پُر آمده و حرف‌های تندی را به زبان می‌‌آورد. از مافیا می‌گوید، از بی‌عدالتی و حتی از جنگ با رسانه‌ها! البته از بین خبرنگاران و عکاسان مستقر، کسی حرف‌های ساکت را به خودش نمی‌گیرد، اما در حالی که موبایل را به صورت افقی در دست داریم، زیر چشمی به همدیگر نگاه می‌کنیم. حرف‌های ساکت تند اما شنیدنی است، بخصوص که او از تغییرات قوانین در لیگ به شدت گلایه دارد و آن را عامل تضعیف تیم‌ها و همچنین نابودی بازیکنان جوان می‌داند.

1903914

کمی بعد، نوبت به ژوزه مورایس می‌رسد. او از جنگ می‌گوید، لُب کلامش «صلح» است. اینکه مردمان اصفهان و تیم سپاهان برای جنگ به جایی نخواهند رفت اما امیدوارند عدالت در موردشان رعایت شود. حرف‌های مورایس در مورد ورود زنان به ورزشگاه بدجوری به دل خبرنگاران و حاضران در سالن می‌نشیند. او شمرده شمرده و دلپذیر صحبت می‌کند و طوری است که حتی مخالفان و منتقدانش را هم پای صحبت‌هایش میخکوب می‌کند. ستاره‌ها محصول اصلی یک تیم فوتبال هستند و سپاهان تیمی است که همیشه در این سال‌ها ستاره‌های اصلی فوتبال ایران را در اختیار داشته. آنها یکی بعد از دیگری روی استیج می‌آیند تا چند خط صحبت کنند؛ محمد کریمی، رامین رضاییان و دیگران. در این بین جای یک نفر هم بدجوری خالی است: امید نورافکن. به سرعت و برای جلوگیری از هرگونه گمانه‌زنی اعلام می‌شود که علت غیبت او مسائل پزشکی است. او  در ویدیوی مربوط به معارفه پیراهن، نورافکن به همراه پیام نیازمند و سایر بازیکنان حضور فعالی دارد.

در پایان مراسم که کمی هم سر و صدا بیشتر شده، عکاسان سپاهان از بازیکنان می‌خواهند در عکس دسته جمعی شرکت کنند. ته چهره برخی از آنها با لبخند همراه است، اما بعضی از ستاره‌های سپاهان هم واکنش سردی به حضور در این مراسم مهم دارند. البته تازه شروع فصل است و مورایس با همان کاریزمایی که به آن اشاره شد، می‌تواند شاگردانش را مانند سال گذشته رفیق و چفت همدیگر در راستای پیاده کردن اهداف تاکتیکی‌اش کند. 

این می‌تواند فرمول قهرمانی تیمی باشد که ظاهرا در پشت پرده‌اش اسرار بسیاری نهفته است. شاید هم واقعا هیچ اختلاف و مشکلی در میان نیست و آنچنان که ساکت گفت سپاهان تیم برگزیده و برتر این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بشود...

به هرحال سپاهان استارت کار را قوی زده، با یک جشن خوب و آبرومند که هیچ باشگاه دیگری برای معرفی پیراهن ها انجامش نداد. 
و در اصفهان، زن و مرد چقدر همه منتظرند لیگ شروع شود و این بازیکنان و نبردهایشان را تماشا کنند. سپاهان تیم یک استان مهم است و از این هویت پا پس نمی‌کشد!

1903908
1903909
1903910
1903911
1903912
1903913

دیدگاه‌ها