کد خبر : 1954243 | 10 مرداد 1402 ساعت 12:00 | 41.1K بازدید | 21 دیدگاه

دلیل غیبت نورافکن در مراسم رونمایی از کیت سپاهان

بار دیگر امید نورافکن غایب موردتوجه یک مراسم دیگر بود که توسط باشگاه سپاهان ترتیب داده شده بود.

دلیل غیبت نورافکن در مراسم رونمایی از کیت سپاهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، از ساعت 11:30 دقیقه صبح روز گذشته (دوشنبه) مراسم رونمایی از پیراهن و همین‌طور حامیان مالی باشگاه سپاهان در کمپ باغ فردوس که محل برگزاری تمرین مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود، برگزار شد.

یکی از نکات قابل توجه این مراسم که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید و ضمن رونمایی از پیراهن سپاهان در فصل پیش رو، از شماره بازیکنان هم پرده‌برداری شد، غیبت امید نورافکن بود، که البته به دلیل حساسیت‌هایی که ممکن بود، ایجاد شود، خیلی زود دلیل عدم حضور این بازیکن مراجعه به پزشک برای پیگیری مراحل درمانش اعلام شد.

1903927
همان‌طور که مشخص است نورافکن در میان ستاره‌های به صف شده سپاهان دیده نمی‌شود.

نورافکن سه‌شنبه هفته گذشته که تمرین سپاهان با حضور اهالی رسانه و همین‌طور هواداران در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد نیز غایب بود و اعلام شد که به دلیل حضور در فیزیوتراپی نتوانسته در تمرین رونمایی از تیم فوتبال سپاهان برای فصل جدید شرکت داشته باشد.

البته در طول مراسم و هنگامی که ویدئوی رونمایی از پیراهن سپاهان روی پرده رستوران باغ فردوس (محل برگزاری مراسم) نقش بست، نورافکن حضور پررنگی داشت، تا ابهامات و حواشی پیرامون دلیل غیبت این بازیکن که در هفته‌های پایانی فصل گذشته قراردادش را به مدت دو فصل دیگر با سپاهان تمدید کرد، خیلی زود از بین برود.

دیدگاه‌ها