کد خبر : 1954312 | 10 مرداد 1402 ساعت 13:45 | 83.8K بازدید | 132 دیدگاه

ما بهترین تیم دنیا را داریم

شوامنی پاسخ کاپیتان بارسلونا را داد

اورلین شوامنی بر خلاف سرجی روبرتو معتقد است بهترین خط هافبک دنیا متعلق به رئال است و آنها بهترین تیم ممکن را دارند.

شوامنی پاسخ کاپیتان بارسلونا را داد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی 23 ساله رئال، در مصاحبه با شبکه رئال مادرید وضعیت تیم در پیش فصل را تحلیل کرد. هافبک فرانسوی در تور آمریکا بازی‌های فوق العاده‌ای انجام داده و در خط هافبک رئال جایگاهش را تا حدی محکم کرده است. او گفت که بهترین خط میانی دنیا را دارند و به ستایش از جود بلینگام پرداخت.

1904024

شوامنی گفت: «ما هر روز از اسطوره‌هایی مانند لوکا مودریچ و تونی کروس یاد می‌گیریم. ما همچنین جوانانی مانند جود بلینگام، کاماوینگا، فده والورده یا سبایوس داریم که سطح فوق‌العاده‌ای دارند. ما بهترین تیم دنیا به خصوص در خط میانی هستیم.»

این در حالی است که اخیرا سرجی روبرتو، کاپیتان بارسا، گفته بود که بهترین تیم دنیا را دارند و برایشان مهم نیست حتی اگر امباپه به رئال برود.

1904022

برای این بازیکن فرانسوی، مسابقات پیش فصل، دوئل دوستانه نیستند، زیرا مقابل تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند: «ما می‌خواهیم همه بازی‌ها را ببریم، حتی اگر دوستانه باشند و با این هدف وارد زمین می‌شویم. ما یک سیستم جدید داریم و باید هر روز یاد بگیریم که چگونه خودمان را با آن وفق بدهیم. فصل پیش رو برای من بسیار کلیدی است و باید خودم را ثابت کنم. قبل از تمرینات پیش فصل با مربی بدنسازم تمرینات اختصاصی انجام دادم و حالا در بهترین فرم هستم.»

دیدگاه‌ها