کد خبر : 1954332 | 10 مرداد 1402 ساعت 14:50 | 36.8K بازدید | 11 دیدگاه

تبریک ستاره بایرن به کاپیتان جدید لیورپول

ماتیاس دلیخت، مدافع تیم ملی هلند و باشگاه بایرن مونیخ، کاپیتانی هم‌وطنش ویرژیل فن دایک در لیورپول را به او تبریک گفت.

تبریک ستاره بایرن به کاپیتان جدید لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دلیخت در گفت‌وگو با رسانه‌ها در تور آسیایی بایرن مونیخ به هم‌وطن خود ویرژیل فن دایک، کاپیتاتی‌اش در لیورپول را تبریک گفت. بازوبند کاپیتانی این تیم انگلیسی، بعد از جدایی جردن هندرسون به فن دایک رسید.
دلیخت در مصاحبه خود درباره کاپیتانی فن دایک گفت: "من پنج سال است که با ویرژیل فن دایک در تیم ملی بازی می‌کنم. او یک الگو است و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. من می‌خواهم به او بابت کاپیتانی لیورپول تبریک بگویم."

1904057

بعد از پیوستن جوردن هندرسون، کاپیتان پیشین لیورپولی‌ها به الاتفاق عربستان و همچنین جدایی جیمز میلنر از قرمزهای مرسی‌ساید، فن دایک به عنوان کاپیتان اول این باشگاه انتخاب شد و ترنت الکساندر آرنولد نیز به عنوان کاپیتان دوم این تیم منصوب شد. پیش از این نیز فن دایک به عنوان کاپیتان تیم ملی هلند انتخاب شده بود و در فصل گذشته 8 بار بازوبند کاپیتانی لیورپول را به بازو بست. این بازیکن 32 ساله از زمان پیوستنش به لیورپول افتخارات متعددی را با این تیم کسب کرده است.
قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و شکستن طلسم سی ساله، شاید مهمترین دستاورهای این هلندی با لیورپول به حساب بیایند.

دیدگاه‌ها