کد خبر : 1954333 | 10 مرداد 1402 ساعت 14:53 | 28.4K بازدید | 51 دیدگاه

نظرتان را درباره این عکس بنویسید

این تصویر جالب و احتمالا عبرت‌آموز از دو چهره ورزشی است که روی پست وزارت ورزش جابه‌جا شدند.

نظرتان را درباره این عکس بنویسید

به گزارش "ورزش سه"، به صورت اتفاقی یا شاید عمدی، عکاس تصویری از سید حمید سجادی و کیومرث هاشمی مخابره کرده که بالای سر وزیر ورزش قبلی جمله مبارک «صدق الله العلی العظیم» درج شده که شنیدنش، به پایان رسیدن را در ذهن متبادر می‌کند و به تنهایی موضوع تودیع وزیر قبلی و معارفه وزیر جدید را به نمایش می‌گذارد، اما نکته پنهانش چیزی جز این نیست که هر مسئولیتی دیر یا زود به اتمام خواهد رسید و دولت مردان باید در زمان حضور در این سمت تمام تلاش خود را برای بهتر بودن و پیشرفت به کار ببندند.

زمانی که جمله «صدق الله العلی العظیم» برای مسئولیت در گوش هر صاحب منصبی طنین‌انداز می‌شود، نکته مهم اینجاست که او تا چه اندازه در جهت اهداف سازمانی و ملی و پیشرفت کشور حرکت کرده است.

اگر باهوش باشیم، این عکس را روی صفحه موبایل خود ذخیره خواهیم کرد تا هرگز از یادمان نرود زمان در گذر است و دوره بالانشینی خیلی زود به اتمام خواهد رسید.

شما هم می‌توانید در این بحث با ما مشارکت داشته باشید و در این بحث با ما مشارکت داشته باشید و نظرتان را درباره این عکس بنویسید؛ آیا حمید سجادی وزیر موفقی برای ورزش ایران بود یا انتخاب جانشین او نظر شما را به خود جلب کرده و موفقیتی برای وی متصور می‌شوید؟

دیدگاه‌ها