کد خبر : 1954348 | 10 مرداد 1402 ساعت 15:43 | 64.9K بازدید | 28 دیدگاه

مس در سکوت آماده استارت پرقدرت می‌شود

رونمایی از مدعی پنهان لیگ برتر

مس رفسنجان این روزها با هدایت ساکت الهامی بدون هیاهو کارش را جلو می‌برد و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های جذاب و البته پرقدرت لیگ بیست و سوم باشد.

رونمایی از مدعی پنهان لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان لیگ برتر بعد از کسب عنوان پنجمی در فصل گذشته روی نیمکت خود تغییراتی را اعمال کردند و در اولین اقدام ساکت الهامی را که از سرمربیان موفق فصول گذشته لیگ برتر بود به عنوان سرمربی جدید برگزیدند.

الهامی از بدو ورود در مس رفسنجان روی حفظ شاکله اصلی این تیم تاکید زیادی داشت و اگرچه چند بازیکن تاثیرگذار از جمع نارنجی‌پوشان جدا شدند، اما اکثر بازیکنان اصلی فصل پیش ماندگار شدند و کار را پیش بردند.

در کنار این مسئله مسی‌ها تا اینجای نقل و انتقالات بدون آنکه هیاهوی خاصی انجام بدهند، توانستند خریدهای خوبی را انجام بدهند. علی عدنان، کاپیتان تیم ملی عراق، که سابقه حضور در تیم‌های بزرگی مثل اودینزه و آتلانتای ایتالیا، ریزه اسپور ترکیه، روبین کازان روسیه و... را دارد یکی از اولین خریدهای مس رفسنجان بود که بسیار مورد توجه فوتبال‌دوستان قرار گرفت.

1904109
1904110

در ادامه حضور بازیکنان مطرحی مثل سجاد شهباززاده، محمدنژادمهدی، محمد خدابنده‌لو و نیما انتظاری که جزء نفرات سرشناس فوتبال ایران در سال‌های گذشته هستند، در مس رفسنجان باعث شد تا توجهات به سمت این تیم بیشتر از قبل جلب شود.

علی‌اصغر اعرابی، آروین کالمرزی و حسین مهربان دیگر خریدهای ساکت الهامی تا اینجای نقل و انتقالات بوده‌اند. همچنین مسی‌ها از سال گذشته هم نفرات سرشناسی مثل حامد لک، محسن آذرباد، میثم تیموری، مهرداد رضایی، فرشید باقری و... را در ترکیب خود حفظ کردند و تیم خوبی را تشکیل داده‌اند.

1904111

تلفیق بازیکنان تازه‌وارد و نفراتی که از فصل قبل ماندگار شده‌اند، نوید روزهای خوبی را برای مس رفسنجان می‌دهد. ساکت الهامی این روزها در سکوت کامل اولویت خود را روی ساختن تیمی قدرتمند برای شروع لیگ برتر قرار داده و تصاویری که از تمرینات مس رفسنجان منتشر می‌شود، انگیزه بالای نفرات برای درخشش در مسابقات را به خوبی نشان می‌دهد.

الهامی که طی 4 فصل گذشته لیگ برتر دو بار در جام حذفی سابقه قهرمانی دارد، حالا در تیم جدید خود ماجراجویی تازه‌ای را دنبال می‌کند. او تمام توان و تجربه‌اش را به کار گرفته تا بتواند یک تیم خوب را وارد لیگ بیست و سوم کند. تیمی که شاید بتوان با شرایط موجود از آن به عنوان یک مدعی پنهان در لیگ پیش‌رو نام برد.

1904112

عکس‌ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها