کد خبر : 1954351 | 10 مرداد 1402 ساعت 16:06 | 22.5K بازدید | 64 دیدگاه

حلالم کنید، وزارت ورزش خانه هاشمی است

سجادی: به استراحت و درمان نیاز دارم

وزیر سابق ورزش و جوانان اعلام کرد که به استراحت و درمان نیاز دارد و این پست مهم را به کیومرث هاشمی واگذار کرد.

سجادی: به استراحت و درمان نیاز دارم

به گزارش "ورزش سه" قهرمان دوی استقامت ایران و آسیا دو سال به عنوان وزیر ورزش و جوانان فعالیت کرد و در این مدت روزهای پرفراز و نشیب و بعضا سختی را پشت سر گذاشت. شاید سقوط هلیکوپتر و مصدومیت حاصل از آن تلخ‌ترین و عجیب‌ترین حادثه دوران وزارت حمید سجادی بود، چیزی که خودش می‌گوید عامل اصلی استعفایش از پست وزارت ورزش و جوانان بوده است: د"به استراحت و درمان نیاز دارم. التماس دعا دارم که هرچه زودتر به بهبودی کامل برسم." 

او بعد از ترک اتاقش در وزارتخانه بار دیگر به دانشگاه باز خواهد گشت. این چیزی است که خودش می‌گوید: "من معلم هستم و در دانشگاه درس می‌دهم. می‌روم سراغ تدریس."

سجادی اما در روزی که کلید وزارتخانه را به کیومرث هاشمی تحویل می‌داد، حاضر نشد درباره عملکرد خودش در زمان دو سال حضورش در این پست مهم چیزی بگوید: "سوال سختی است. باید عزیزان و خانواده محترم ورزش قضاوت کنند. جا دارد به آقای هاشمی تبریک بگویم. البته اینجا خانه خود ایشان است. آقای هاشمی از مدیران آشنا و خوشنام هستند و همه مراحل را در مدیریت پشت سرگذاشته‌اند و این اتفاق نویدبخشی است. هم معاونان و هم کارکنان از این موضوع خوشحال هستند."

او افزود: "آرزوی توفیق دارم برایشان در این ماه مبارک و ایام خاص، دعای خیر مردم و جامعه ورزش بدرقه راهشان. برنامه‌های مهمی چون بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. کاروان پرافتخار ورزش جمهوری اسلامی ایران تحت نام بسیار ارزشمند شهید حججی بعد از 5 سال به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد. امیدوارم بهترین نتیجه را امسال از نظر کسب مدال بگیریم. امیدوارم این اتفاق مهم بیفتد. رویداد مهم بعدی جام ملت‌های آسیا در دوحه قطر است. برای فوتبال کشورمان هم آرزوی موفقیت می‌کنیم." 

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: "تقویم‌های زیادی داریم، بازی‌های آسیایی، پارآسیایی و جام ملت‌ها... که آرزوی موفقیت می‌کنم برای برادر عزیزم، آقای هاشمی. ایشان از مدیران بسیار ارزشمند و خوب ورزش کشور هستند. من هم قول دادم هرکجا که لازم بود به عنوان برادر مثل همیشه باز هم در خدمتشان باشم. هر کمک یا مشورتی لازم باشد برای کشور و وطنمان انجام می‌دهم. امیدوارم دولت مردمی با ریاست دکتر رئیسی هم در همه ابعاد موفق باشند. از اصحاب رسانه هم می‌خواهم ما را حلال کنید. ما همیشه شما را به عنوان یک یار کنار خودمان می‌دیدیم." 

و اینگونه بود که قهرمان سابق دوی استقامت بعد از دو سال جامه وزارت را از تن خارج کرد. حمید سجادی حالا، همان‌طور که خودش می‌گوید، به عنوان یک معلم و قهرمان سابق ورزشی به دانشگاه برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها