کد خبر : 1954368 | 10 مرداد 1402 ساعت 17:47 | 47.1K بازدید | 17 دیدگاه

رسمی: عربستان از لیگ مسی هم بازیکن خرید

لوکاس زلاریان، هافبک آرژانتینی با امضای قراردادی رسمی به باشگاه الفتح عربستان پیوست. تیم قبلی او کلمبوس کرو در لیگ MLS آمریکا بود.

رسمی: عربستان از لیگ مسی هم بازیکن خرید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آمریکایی کلمبوس کرو که در لیگ MLS این کشور حضور دارد با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد لوکاس زلاریان، هافبک آرژانتینی این تیم با قراردادی رسمی به باشگاه الفتح عربستان پیوست. ارزش این قرارداد فاش نشده است.

زلاریان فوتبالیستی 31ساله و متولد آرژانتین است که از سال 2019 با پیراهن کلمبوس کرو به میدان می‌رفت. او از یک باشگاه آمریکایی دیگر، میشیگان تایگرز به کلمبوس کرو پیوسته بود. زلاریان در لیگ MLS عملکرد موفقی داشت. او در سال 2020 با کلمبوس کرو فاتح لیگ شده، جایزه بهترین بازیکن این لیگ را به دست آورده و در 97 مسابقه موفق به زدن 38 گل و دادن 30 پاس گل شده بود.

1904163

رئیس باشگاه کلمبوس کرو در بیانیه‌ای که به مناسبت انتقال زلاریان به الفتح منتشر کرد نوشت: "این انتقال هم به نفع باشگاه ما بود و هم به نفع بازیکن. پیشنهادهای قابل توجهی که از خارج می‌رسد برای ما فرصتی است که کمک می‌کند در بازار فعالیت بیشتری داشته باشیم".

لوکاس زلاریان با اینکه در آرژانتین متولد شده اصالت ارمنی دارد و در حال حاضر در تیم ملی ارمنستان بازی می‌کند.

1904160

با اینکه ارزش قرارداد الفتح برای جذب زلاریان منتشر نشده اما در سایت ترنسفرمارکت ارزش او 7 میلیون یورو برآورد شده است. به این ترتیب او در حال حاضر باارزش‌ترین بازیکن الفتح خواهد بود.

دیدگاه‌ها