کد خبر : 1954379 | 10 مرداد 1402 ساعت 19:17 | 62.2K بازدید | 29 دیدگاه

روزی که بیگ سم همه را گول زد!

باورم نمی‌شود که گفتم از پپ و کلوپ بهترم!

کارل رابینسون، دستیار سابق سم آلاردایس، درباره پشت پرده اظهارات جنجالی فصل گذشته او و مقایسه خودش با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ توضیح داد.

باورم نمی‌شود که گفتم از پپ و کلوپ بهترم!

به گزارش "ورزش سه"، سم آلاردایس که در اواخر فصل گذشته به عنوان سرمربی لیدز انتخاب شد در یک مصاحبه جنجالی به خبرنگاران گفت از نظر دانش فوتبالی هیچکس بهتر از او نیست. آلاردایس همچنین ادعا کرد که مربیان مشهوری مثل پپ گواردیولا و یورگن کلوپ هم به اندازه او خوب نیستند.

کارل رابینسون که در کادر فنی لیدز به عنوان دستیار آلاردایس فعالیت می‌کرد درباره همکاری‌اش با این مربی و پشت پرده این اظهارات جنجالی صحبت کرد و در بیان خاطراتش به واکنش جالب آلاردایس به سر و صداهایی اشاره کرد که بعد از این مصاحبه ایجاد شده بود.

دستیار سابق سم آلاردایس گفت: "یک روز داشتیم ناهار می‌خوردیم که سم برگشت و گفت می‌خواهم کاری بکنم که توجه از تیم و بازیکنان منحرف شود. بازیکنان را عصبی می‌بینم و بعید می‌دانم بتوانند از پس فشاری که برای سقوط نکردن به آنها وارد می‌شود برآیند. گفتم فکر خوبی است و سم گفت حالا ببین چه می‌کنم!"

رابینسون در  ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: "مدتی بعد به دفتر سم رفتم که با هم قهوه بخوریم. دیدم دارد لبخند می‌زد. آلاردایس با همان لبخند گفت باورت می‌شود که الان به رسانه‌ها گفتم از پپ و کلوپ بهترم؟ مسئول رسانه‌ای باشگاه وارد شد و گفت ببینیم به خاطر این حرف چه بلایی سرت می‌آورند".

1904184
1904185

دیدگاه‌ها