کد خبر : 1954381 | 10 مرداد 1402 ساعت 19:32 | 38.8K بازدید | 8 دیدگاه

گنبد آهنین قهرمان ایتالیا: بازیکن نمی‌دهیم!

با اعلام باشگاه ناپولی، جاکومو راسپادوری، مهاجم این تیم قراردادش با قهرمان فصل گذشته ایتالیا را تا سال 2028 تمدید کرد.

گنبد آهنین قهرمان ایتالیا: بازیکن نمی‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، جاکومو راسپادوری که فصل گذشته در یکی از مهم‌ترین فصل‌های باشگاه ناپولی برای این تیم 33 بازی انجام داد و موفق شد 6 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل بدهد با حضور در دفتر این باشگاه قراردادش را تا سال 2028 تمدید کرد.

راسپادوری فصل گذشته از ساسولو به صورت قرضی و با قراردادی 5 میلیون یورویی به ناپولی پیوست. در قرارداد قرضی او بندی وجود داشت که ناپولی در پایان قرارداد می‌توانست با فعال کردن گزینه خرید دائمی او را به خدمت بگیرد. ناپولی امروز با فعال کردن این بند و پرداخت 26 میلیون یورو به ساسولو راسپادوری را تا سال 2028 به خدمت گرفت.

1904190

ناپولی بهترین بازیکنان فصل گذشته خود که با آنها قهرمان سری آ شد را حفظ کرده و به جز کیم مین جائه، مدافع‌ کره‌ای، که راهی بایرن مونیخ شده هیچ خروجی مهم دیگری نداشته است. در خط حمله با وجود شایعات ویکتور اوسیمن به احتمال زیاد فصل آینده را هم در ناپولی توپ می‌زند و راسپادوری هم امروز قراردادش را بلندمدت تمدید کرد تا ناپولی تقریبا همه ستاره‌هایش را حفظ کرده باشد.

این مهاجم 23ساله ایتالیایی ملی‌پوش است و سابقه 18 بازی برای تیم ملی بزرگسالان کشورش را دارد. راسپادوری برای آتزوری 5 گل به ثمر رسانده است.

1904191

ناپولیراسپادوری محصول آکادمی باشگاه ساسولو است و از سال 2009 به مدت 10 سال در همه رده‌های سنی این باشگاه بازی کرده است. او تابستان گذشته به صورت قرضی به ناپولی پیوست و خیلی زود نگاه‌ها را به خود جلب کرد. نقطه شروع توجه به راسپادوری گلی بود که او در جریان پیروزی 3-0 ناپولی مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها