کد خبر : 1954387 | 10 مرداد 1402 ساعت 21:04 | 73.3K بازدید | 14 دیدگاه

پایان رویای الهلال: این ستاره با پول خریدنی نیست

مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن در تمرین ناپولی حضور پیدا کرد تا به رئیس باشگاه اطمینان دهد این مهاجم نیجریه‌ای قصدی برای ترک تیمش را ندارد.

پایان رویای الهلال: این ستاره با پول خریدنی نیست

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد روبرتو کالندا، مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن امروز در جلسه تمرینی ناپولی حاضر شد تا دیدار مهمی با مدیران این باشگاه و اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، داشته باشد.

بر اساس این گزارش موضوع دیدار مدیر برنامه‌های اوسیمن با مدیران ناپولی، آینده این ستاره اهل نیجریه بوده است. کالندا دو روز پیش هم در اردوی ناپولی دیده شده بود اما دیدار او با دی‌لورنتیس به دلیل عدم حضور رئیس باشگاه برگزار نشد.

ناپولی با اوسیمن برای تمدید دو ساله قراردادش به توافق رسیده است. قرارداد فعلی او تا سال 2025 اعتبار دارد و ناپولی قصد دارد مهاجم گلزن خود را تا سال 2027 حفظ کند.

این در حالی است که در روزهای گذشته خبرهای زیادی درباره تلاش الهلال عربستان برای جذب اوسیمن مطرح شده بود. الهلال بعد از ارسال دو پیشنهاد 120 و 14 میلیون یورویی به ناپولی و شنیدن جواب منفی به اوسیمن اعلام کرد حاضر است به او دستمزدی 12 برابر دستمزد فعلی‌اش بدهد. حتی ادعا شده که الهلال برای ارسال پیشنهاد سوم خود به میزان 190 میلیون یورو آماده است.

1904202

اما گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید اوسیمن قصد ترک ناپولی را ندارد و مدیر برنامه‌های او در دیدار امروز این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه رساند. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی، دستمزد اوسیمن که در حال حاضر 4.5 میلیون یورو در سال است با امضای تمدید قرارداد به 7 میلیون یورو افزایش می‌یابد.

دیدگاه‌ها