کد خبر : 1954392 | 10 مرداد 1402 ساعت 22:23 | 134.3K بازدید | 109 دیدگاه

بازار ناگهان داغ شد

همراه با آخرین تحولات نقل‌و‌انتقالاتی لیگ برتر

تیم‌های لیگ برتر در تلاش برای جذب آخرین بازیکنان مد نظر کادر فنی خود هستند که در این میان فعالیت استقلال در جذب بازیکنان جوان نیز قابل توجه است.

همراه با آخرین تحولات نقل‌و‌انتقالاتی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تأخیر در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باعث شده تا تیم‌های لیگ برتر تلاش خود برای جذب بازیکنان جدید را تسریع بخشیده و با رصد بازار نقل و انتقالات، به دنبال جذب نفرات جدید برای اضافه کردن به اسکواد خود باشند.

در این میان، حضور پرتعداد بازیکنان عراقی در فصل جدید لیگ برتر نیز در نوع خود جالب و تاریخی محسوب می‌شود. به جز صفا هادی که از فصل قبل در تراکتور حضور داشت، امسال علی عدنان به مس رفسنجان، فهد طالب و عباس قاسم به صنعت نفت اضافه شدند و یک بازیکن جوان عراقی به نام منتظر محمد نیز در حال مذاکره با استقلال است.

آبی‌های پایتخت همچنین در حال مذاکره با سامان تورانیان هستند. پرسپولیس نیز روز گذشته قرارداد چند بازیکن جوان خود را به ثبت رساند و در حال حاضر جابجایی مهمی میان تیم‌های لیگ برتر صورت نگرفته است.

در زیر به آخرین آپدیت خبری از تیم‌های لیگ برتری و وضعیت نقل و انتقالاتی آنها می‌پردازیم:

* پرسپولیس:
این تیم همچنان به دنبال جذب یک گلر خارجی زیر 23 سال و یک مهاجم خارجی است. این تیم روز گذشته قرارداد بازیکنان جوان خود به نام‌های امیررضا رفیعی، میلاد سورگی و علیرضا خدادادی را تمدید کرد.

1904165

* استقلال:
سامان تورانیان و منتظر محمد جدی‌ترین نام‌هایی هستند که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارند. دو بازیکن جوان و زیر 23 سال که در تیم‌های مس کرمان و تیم امید عراق درخشیدند و تکلیف آنها با آبی پوشان به زودی مشخص می‌شود. مدیریت باشگاه نیز همچنان در حال مذاکره با روبرتو تورس و چند بازیکن خارجی دیگر است.

1895285

* سپاهان:
برایان دابو جدیدترین نام پیرامون باشگاه سپاهان است. هافبک 31 ساله بورکینافاسویی که سابقه بسیار خوبی در فوتبال ایتالیا طی سال‌های اخیر دارد و در دو فصل گذشته برای ریزه اسپور و آریس سالونیکا یونان به میدان رفته، به دنبال گرفتن برگه فسخ قرارداد خود جهت حضور در جمع زردپوشان اصفهانی است. سپاهان امروز نیز به صورت رسمی و با شکل و شمایل زیبا و بی‌سابقه‌ای از کیت نخست خود رونمایی کرد، در حال تکمیل تیم خود برای فصل بعد است.

1902167

* تراکتور: 
این تیم همچنان به دنبال ثبت قرارداد محمد نادری است تا بار خود را برای آغاز فصل جدید ببندد. امیررضا جدی نیز امروز قراردادش را با تبریزی‌ها به ثبت رساند.

1901583

* صنعت نفت:
آبادانی‌ها به طرز شگفت‌انگیزی در حال جذب بازیکنان عراقی هستند. پس از عقد قرارداد با فهد طالب در پست دروازه، این تیم امروز نیز با عباس قاسم، بازیکن سابق تیم‌های الطلبه و امانت عراق قرارداد امضا کرد. علاوه بر این، نفتی‌ها به دنبال جذب علی یوسف و میثم جبار هستند تا تعداد عراقی‌های این تیم به عدد چهار برسد. امیرمحمد پناهی نیز دیگر خرید آبادانی‌ها بود. ضمن اینکه احمد شریعت‌زاده به مدت ۲ فصل دیگر قرارداد خود را با صنعت نفت تمدید کرد.

1895256

* ذوب آهن:
اصفهانی‌ها نیز در این روزها به دنبال جذب نفرات جدید هستند. آرش قادری و محمدرضا حسینی از جمله نفراتی به شمار می‌روند که در آستانه حضور در این تیم هستند.

1900257

* فولاد: 
دو بازیکن دیگر نیز به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شدند. لوکاس کاندیدو، هافبک برزیلی فصل گذشته الظفره امارات به همراه محمد علی‌نژاد بازیکن فصل گذشته سپاهان با عقد قراردادی رسمی به فولاد خوزستان پیوستند.

1899764

* پیکان:
خودروسازن موفق شدند سامان نریمان جهان را به خدمت بگیرند ضمن اینکه محمد ناصری نیز قراردادش را با پیکان تمدید کرد.

1902364

* گل گهر:
بهنام برزای قرارداد خود را با سیرجانی‌ها تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد.

1901374

* استقلال خوزستان:
خوزستانی‌ها که مطابق لیست سیروس پورموسوی اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر خود کرده‌اند، در حال مذاکره با احمد عبدالله زاده هستند تا او را به خدمت بگیرند.

1897223

تکمیل می‌شود...

دیدگاه‌ها