کد خبر : 1954394 | 11 مرداد 1402 ساعت 03:13 | 109.8K بازدید | 28 دیدگاه

حیف از سادیو مانه، من هم مقصرم!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پس از انتقال سادیو مانه به النصر می‌گوید بخشی از مسئولیت ناکامی این ستاره سنگالی در بایرن به عهده او است.

حیف از سادیو مانه، من هم مقصرم!

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه یکی دیگر از ستاره‌های فوتبال اروپا است که امسال تابستان قاره سبز را ترک کرده و راهی عربستان شدند تا فصل آینده فوتبال‌شان را در این کشور دنبال کنند.

مانه با این تصمیم به دوران یک ساله حضورش در بایرن مونیخ پایان داد. توماس توخل که در اواخر فصل به بایرن پیوست تا جانشین یولیان ناگلزمان شود می‌گوید با اینکه مدت زیادی با مانه کار نکرده اما خودش را مسئول می‌داند که نتوانسته از این ستاره سنگالی به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

مانه که پیش از پیوستن به بایرن به مدت شش سال با پیراهن لیورپول درخشید در بایرن حتی سایه‌ای از سادیو مانه درخشان آنفیلد نبود و در نهایت دو طرف به این نتیجه رسیدند که جدایی او و پیوستنش به النصر برای هر دو طرف بهترین گزینه است.

توخل در صحبت‌های خود درباره مانه گفت: "من و سادیو همدیگر را بغل کردیم و به این نتیجه رسیدیم که از اتفاقی که دارد می‌افتد یعنی جدایی او از بایرن راضی نیستیم ولی در شرایط فعلی بهترین اتفاقی که می‌تواند بیفتد چیزی جز این نیست. من کاملا درک می‌کنم که سادیو ناراحت است. من هم خوشحال نیستم. ما نتوانستیم از سادیو به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و من مسئولیت این را می‌پذیرم."

1904224

سادیو مانه در النصر به ستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو و مارسلو بروزوویچ ملحق می‌شود تا این باشگاه عربستانی فصل آینده یکی از قدرتمندترین ترکیب‌ها را در لیگ روشن و فوتبال آسیا داشته باشد.

دیدگاه‌ها