کد خبر : 1954397 | 10 مرداد 1402 ساعت 21:49 | 48.8K بازدید | 24 دیدگاه

نظر دوست صمیمی مسلمان درباره خداحافظی ناگهانی‌اش

هنوز کسی متوجه نشده که چرا محسن مسلمان به یکباره تصمیم به پایان دادن به مسیر فوتبالی‌اش گرفت.

نظر دوست صمیمی مسلمان درباره خداحافظی ناگهانی‌اش

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرسپولیسی‌ها که به عنوان یکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر از 16 سالگی در فوتبال ایران مسیر ستاره شدن را استارت زد، خیلی زود نیز به آن پایان داد در شرایطی که تصور می‌شد مسیر فوتبالی او همچنان ماجرهای جالبی را به دنبال داشته باشد.

مسلمان که در دومین حضور خود در پرسپولیس توانسته بود با نمایشی درخشان در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ لقب مهندس را نیز از هواداران این تیم دریافت کند، در ادامه به شکلی عجیب از این تیم دور شد و حضور در تیم‌های بعدی‌اش به شکلی نبود که او را راضی به ادامه مبارزه برای دستیابی به جایگاهی که پیش از این، آن را تجربه کرده بود، کند.

1904230
1904231

فرشاد احمدزاده به عنوان یکی از دوستان صمیمی محسن مسلمان مدعی است که بعد از تصمیم جنجالی شماره 77 اسبق پرسپولیس، شاید خیلی‌ها می‌توانستند او را بار دیگر به مسیر بازگردانده و مانع از خداحافظی زودهنگامش شوند: محسن شخصیتی دارد که کمتر می‌شود شناخت و به تصمیمات عجیب شناخته می‌شود. شاید یک سری اشتباهات داشت اما خیلی‌ها می‌توانستند به او کمک کنند. باید سمت او می‌رفتند و کمک می‌کردند. شاید تصمیم گرفته که بازی نکند اما باید دنبال او می‌رفتند و کمک می‌کردند. تصمیمی بود که گرفت. محسن کسی بود که رزومه خوبی داشت و از 16 سالگی در لیگ بازی می‌کرد. تصمیمی بود که خودش گرفته و اما به نظرم باید کمکش می‌کردند.

1904232

محسن مسلمان در 31 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و اکنون دومین سال دوری‌اش از فوتبال را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها