کد خبر : 1954423 | 11 مرداد 1402 ساعت 02:33 | 22.4K بازدید | 5 دیدگاه

خاص‌ترین طرفدار جوکوویچ: به خاطر او همه را می‌زنم!

الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام فاش کرده است که بخاطر هم وطنش نواک جوکوویچ حاضر است با هر کسی، حتی کل تیمش درگیر شود.

خاص‌ترین طرفدار جوکوویچ: به خاطر او همه را می‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی فولام، به انتقال به باشگاه الهلال نزدیک بود اما در نهایت لندن ماندگار شد.

میتروویچ عملکرد بسیار خوبی در انگلیس از خودش به نمایش گذاشته است.  این مهاجم در ابتدا در نیوکاسل حضور داشت و سپس در سال 2018 راهی لندن شد تا برای تیم فولام بازی کند. این صربستانی فصل گذشته 14 گل برای تیمش در لیگ جزیره به ثمر رساند و یکی از ارکان اصلی تیمش به حساب می‌آمد. با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و آغاز کوچ بسیاری از ستاره‌های فوتبال اروپا به لیگ عربستان، الهلال عربستان به دنبال جذب این بازیکن بود، تیمی که هموطنش سرگی میلینکوویچ ساویچ  در آن حضور دارد. اما در نهایت این انتقال انجام نشد.

میتروویچ اخیرا مصاحبه‌ای انجام داده است و در آن خود را با نواک جوکوویچ و نیکولا جوکیچ مقایسه کرد و به طور کلی درباره همه چیز صحبت کرده است. او همچنین گفت که فینال تنیس ویمبلدون در سال 2019 را تماشا کرده است. در این بازی جوکوویچ در یک بازی 5 ساعته توانست راجر فدرر را شکست دهد.

میتروویچ در این باره گفت: "آن موقع در انگلیس بودم و نواک را تشویق کردم. من در آستانه یک دعوا بودم."

1898620

میتروویچ گفت که به جز او و دروازه‌بان دوم تیمش، همه طرفدار فدرر بودند حتی کادر فنی. او گفت: "من از درون می‌جوشیدم. آن‌ها شروع کردند به شعار دادن علیه نواک... هر کسی بخواهد از نواک بد بگوید، من با او درگیر می‌شوم. من او را مانند برادرم دوست دارم. من ناراحت می‌شوم که مردم حتی در اینجا در باره او بد حرف می‌زنند. من نمی‌دانم با چه کلمه‌ای او را توصیف کنم. او یک مرد خوب است که انسانیت بالایی دارد. او همیشه با جوانمردی بازی میکند. اما دیگران همیشه چیزی را پیدا می‌کنند که بر علیه او بگویند. او بهترین است. هر چه بیشتر به او فحاشی کنند، او بیشتر موفق خواهد شد. این ذهنیت ماست."

او سپس به نیکولا جوکیچ اشاره کرد که فصل گذشته با تیم دنور، قهرمان NBA آمریکا شد.

او درباره دیگر هم وطنش گفت: "او خاص است. به همه اهمیت می‌دهد در حالی که من و نواک آزار میبینیم. او در بالاترین سطح کار می‌کند و در زمین سبکتبال به نحوی بازی می‌کند انگار که در حیاط جلویی خانه‌اش است."

دیدگاه‌ها