کد خبر : 1954426 | 11 مرداد 1402 ساعت 03:20 | 26K بازدید | 29 دیدگاه

دلخوری ستاره سپاهان از ارومیه‌ای‌ها

هافبک ارومیه‌ای سپاهان بابت بی‌توجهی مسئولان این باشگاه گلایه خود را به شکل جالبی مطرح کرد.

دلخوری ستاره سپاهان از ارومیه‌ای‌ها

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده بازیکن ارومیه‌ای سپاهان که سابقه چندین فصل حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد و به عنوان بازیکنی آذری زبان در تراکتور نیز به مدت دو فصل حضور داشته، گلایه خود را از مدیران شهرش ابراز کرده است.

احمدزاده در بخشی از گفتگوی مفصلی که با ورزش سه داشته، با اشاره به این موضوع که در اداره ورزش ارومیه تصاویر تمامی افتخارآفرینان و چهره‌های مطرح ارومیه‌ای روی دیوار نصب شده ولی به او بی‌توجه بوده‌اند، اینطور واکنش نشان داد: متاسفانه شرایطی در ارومیه هست که نسبت به حضورم در پرسپولیس، مدیران ارومیه به من خیلی جبهه دارند. شما بروید اداره کل ورزش و جوانان ارومیه که تصاویر ورزشکاران و چهره‌های ارومیه را زدند، از همه رشته‌ها از بیلیارد تا پینگ پنگ و ... همه هست به جز من. به همین خاطر وقتی به ارومیه می‌روم در سکوت می‌روم و می‌آیم. به همین خاطر در ارومیه نه از من سوالی پرسیده شده و نه کاری خواسته‌اند.

احمدزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز مدعی شد که تصمیم دارد به واسطه علاقه مردم این شهر به والیبال، تیمی را در این شهر مدیریت و حمایت کند: اتفاقا در برنامه‌ام هست و همین الان شهرداری ارومیه را داغون کردند و چند وقتی قطب والیبال بود اما اصلا اوضاع خوبی ندارد. در ارومیه والیبال خیلی محبوب است. در برنامه‌هایم هست و حتما این کار را انجام خواهم داد. جدا از ورزش می٬خواهم یک چهره متعصب برای شهرم ارومیه باشم و مرا دوست داشته باشند.

دیدگاه‌ها