کد خبر : 1954428 | 11 مرداد 1402 ساعت 03:54 | 10.4K بازدید | 6 دیدگاه

کلوپ: ما 5 کاپیتان داریم، یکی از یکی مهمتر!

یورگن کلوپ به تمجید از پنج بازیکن تاثیرگذار تیمش پرداخت و آنها را شایسته کاپیتانی لیورپول دانست.

کلوپ: ما 5 کاپیتان داریم، یکی از یکی مهمتر!

به گزارش ورزش سه، یورگن کلوپ در گفتگویی که در وب‌سایت رسمی لیورپول منتشر شد، گفت: گروه کاپیتانی تیم متشکل از ویرژیل فن دایک، آرنولد، رابرتسون، آلیسون و صلاح خواهد بود و همه آنها توانایی‌های یک کاپیتان را دارند. این پنج نفر نقش بسیار مهمی در تیم ما خواهند داشت.

وی افزود: فن دایک  می‌خواد یک کاپیتان باشد. او باید یک گام به جلو بردارد؛ همانطور که همه ما باید پیشرفت کنیم. من کاملا مطمئن هستم که او احساس غرور و افتخار می‌کند و من فکر می‌کنم انتخاب او به عنوان کاپیتان، یک تصمیم منطقی است.

کلوپ در ادامه عنوان کرد: ترنت آماده است تا کاپیتان تیم باشد. او عضوی از باشگاه است و به عنوان یک بازیکن پیشرفت زیادی کرده است. من می‌خواستم او این نقش را داشته باشد.

سرمربی لیورپول سپس به تمجید از رابرتسون پرداخت و گفت: رابرتسون را نمی‌توان در گروه کاپیتانی تیم نادیده گرفت، زیرا او ذاتا یک رهبر است. او برخی از ویژگی‌های میلنر را داد و همچنین کاپیتان تیم ملی اسکاتلند است؛ بنابراین او می‌داند چگونه با موقعیت‌های مختلف کنار بیاید.

او ادامه داد: اگر شرایط در زمین خوب باشد، هیچکس به نیروی محرک نیاز ندارد، اما ما در لحظاتی که صد درصد آن چیزی که می‌خواهیم وجود ندارد، به یک یک نیروی مضاعف نیاز داریم.

کلوپ گفت: آلیسون در رختکن تیم ما بازیکن بسیار مهمی است. او آرام است و اگر چیزی بگوید، همه به او گوش می‌دهند؛ این یک ویژگی مهم برای یک کاپیتان است. صلاح به عنوان کاپیتان تیم ملی مصر و یکی از بهترین بازیکنانی که برای این باشگاه بازی کرده هم همینطور است. اما مهاجمان متفاوت هستند. همه ما از حضور او سود می‌بریم ک به او به عنوان یک الگو نیاز داریم.

او توضیح داد: ما به محمد صلاح به عنوان فردی که تیم را رهبری می‌کند، نیاز داریم. او در پرسینگ و بسیاری از موارد دیگر بهترین بازیکن زمین است و خارج از زمین هم باهوش است و همه او را دوست دارند و می‌خواهند با او باشند. او برای ما بسیار مهم است.

کلوپ در پایان گفت: من فکر می‌کنم سه نفر اول برای تمام وظایف کاپیتانی لیورپول مناسب‌تر هستند و دو نفر دیگر می‌توانند همان چیزی شوند که همیشه بوده‌اند.

دیدگاه‌ها