کد خبر : 1954437 | 11 مرداد 1402 ساعت 07:23 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم تعویق لیگ به مس رفسنجان ضربه نزند

تیموری: دوست دارم دوباره با الهامی جام بگیرم

مدافع باتجربه مس رفسنجان امیدوار است برای دومین همراهی با ساکت الهامی طهم قهرمانی را بچشد.

تیموری: دوست دارم دوباره با الهامی جام بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم پرمهره مس رفسنجان در لیگ بیست و سوم محسوب می شود؛ مدافع چپ پای سابق استقلال و تراکتور که به تازگی قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرده، امید زیادی به فصل جدید دارد.

تیموری درباره شرایط مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: خداراشکر شرایط فنی خیلی خوبی داریم. تیم ما جزو اولین تیم هایی بود که کارش را شروع کرد و زودتر از بسیاری از تیم ها به دو اردوی خوب رفتیم. بازی های دوستانه خوبی داشتیم. از همه مهم‌تر اینکه اسکلت اصلی تیم حفظ شده و با اضافه شدن بازیکنان جدید توانسته‌ایم به هماهنگی مناسبی نیز برسیم و امیدواریم با قدرت لیگ برتر را شروع کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تعویق در شروع لیگ برتر به مس رفسنجان ضربه نمی‌زند، بیان کرد: برنامه ریزی ما طوری بود که روز جمعه بازی رسمی خود در هفته اول لیگ را انجام بدهیم. شاید تعویق مسابقات برای خیلی از تیم ها خوب باشد و از آن استقبال کنند اما برای ما خوب نیست. ما آماده شروع لیگ بودیم و امیدواریم این مسئله به تیم ما ضربه نزند.

مدافع باتجربه مس درباره بالارفتن انتظارات از تیمش در فصل پیش رو گفت: به هر حال تیم ما سال گذشته پنجم شده و انتظارات بالا است. تمام هدفمان این است که در لیگ برتر امسال نتایج بهتری کسب کنیم و رتبه‌مان را ارتقا بدهیم. پتانسیل خوبی داریم اما به هر حال کار سخت است. امسال تیم‌ها به واسطه برخی قوانین و شرایط خیلی بهم نزدیک شده‌اند و بازی‌ها دشوارتر شده است. با این حال همه کار برای کسب موفقیت برای مس و خوشحالی مردم رفسنجان انجام می‌دهیم.

1904306

تیموری درباره همکاری دوباره با ساکت الهامی نیز گفت: من 4 سال پیش با آقاساکت کار کردم. در تراکتور دوران خیلی خوبی داشتیم و با سرمربیگری ایشان قهرمان جام حذفی شدیم. آقای الهامی آنقدر از نظر فنی شناخته شده و توانمند هستند که نیاز به تعریف من ندارند. همه می‌دانند که او یک مربی مدرن و به روز است و بسیار دوست دارم مثل دوران حضورم در تراکتور که همراه ایشان قهرمان حذفی شدیم، امسال هم بار دیگر جام بگیریم.

مس رفسنجانمدافع مس رفسنجان صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: هواداران مس رفسنجان مطمئن باشند که ما از روز اول مسابقات و از بازی با هوادار همه تلاشمان را برای کسب موفقیت انجام می‌دهیم. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست اما شک ندارم همه اعضای تیم انگیزه زیادی دارند تا امسال روزهای خوبی را رقم بزنیم و باعث سربلندی باشگاه مس و مردم رفسنجان شویم.

دیدگاه‌ها