کد خبر : 1954440 | 11 مرداد 1402 ساعت 07:00 | 26.4K بازدید | 3 دیدگاه

ترک‌ها دست از سر میلان برنمی‌دارند!

باشگاه فنرباغچه ترکیه، پیشنهادی را برای جذب راده کرونیچ، هافبک تیم میلان ارائه کرده است.

ترک‌ها دست از سر میلان برنمی‌دارند!

به گزارش "ورزش سه"، فنرباغچه پیشنهاد ملموسی را برای جذب راده کرونیچ هافبک میلان به این باشگاه ارائه کرده است. این بازیکن 29 ساله فصل گذشته به طور منظم زیر نظر استفانو پیولی بازی کرد و با 2500 دقیقه بازی، یکی از بازیکنان مهم ترکیب میلان بود.

میلان در نقل و انتقالات تابستانه، ساندرو تونالی را به نیوکاسل فروخت. از طرفی اسماعیل بن ناصر را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به همین خاطر روسونری در خط هافبک جاهای خالی زیادی را می‌دید. مدیریت باشگاه دست به کار شد و تایجانی ریندرز و روبن لوفتوس چیک را به خدمت گرفت و همچنین به زودی قرارداد یونس موسی از والنسیا نیز با این باشگاه امضا می‌شود.

حال مطبوعات در ترکیه گزارش داده‌اند که باشگاه فنرباغچه به طور رسمی برای خرید راده کرونیچ، پیشنهادی را برای میلان ارسال کرده است. رقم پیشنهادی باشگاه ترک مشخص نیست اما ارزش کرونیچ بین 10 تا 15 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

روسونری در هفته‌های اخیر  در تلاش برای فروش آنته ربیچ و احتمالا جونیور مسیاس به بشیکتاش بوده است. دیووک اوریگی نیز پیشنهادهایی از این کشور داشت اما خود بازیکن تمایلی به این موضوع نشان نداد.

دیدگاه‌ها