کد خبر : 1954447 | 11 مرداد 1402 ساعت 08:05 | 25K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو برای خرید مهاجم تا آن‌ور دنیا می‌رود

طبق خبرها، باشگاه رم دوباره به خرید مارکوس لئوناردو، استعداد تیم سانتوس برزیل علاقه نشان داده است.

مورینیو برای خرید مهاجم تا آن‌ور دنیا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ژوزه مورینیو این روزها شدیدا به دنبال یک مهاجم نوک است. جالوروسی گزینه‌های متعددی را بررسی کرده است اما در جذب آن‌ها موفق نبود. و حال این تیم دوباره علاقه‌مند است تا مارکوس لئوناردو، مهاجم جوان تیم سانتوس برزیل را جذب کند.

رمی‌ها مهاجم نوک اصلی خود، تامی آبراهام را از دست دادند. این بازیکن انگلیسی به دلیل پارگی رباط صلیبی تا فوریه سال بعد در دسترس نخواهد بود. این باعث شد تا ژوره مورینیو در وضعیت سختی قرار بگیرد و فقط آندره‌آ بلوتی را برای این پست در اختیار داشته باشد.

رم در ابتدا جیانلوکا اسکاماکا و آلوارو موراتا را به عنوان جانشین آبراهام در نظر داشت اما هر دو این بازیکنان گزینه‌های گران قیمتی برای تیم ایتالیایی به حساب می‌آمدند و آن‌ها مجبور به بررسی گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

رم 4 مهاجم دیگر را برای جذب در نظر دارد که در صدر این لیست نام مارکوس لئوناردو به چشم می‌خورد. پیش از این نیز رم در ماه می برای جذب این بازیکن تلاش کرده بود.

اما علاوه بر رم، لاتزیو نیز به دنبال جذب این مهاجم 20 ساله بود و حتی یک پیشنهاد 12 میلیون یورویی برای سانتوس ارسال کرد اما در نهایت بیانکوچلستی تصمیم گرفت که والنتین کاستیانوس را از نیویورک سیتی به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها