کد خبر : 1954448 | 11 مرداد 1402 ساعت 08:00 | 36K بازدید | 20 دیدگاه

تقدیر فوتبالی هادی محمدی و کاوه رضایی

مورد عجیب دو بازیکن با سه تیم مشترک

دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.

مورد عجیب دو بازیکن  با سه تیم مشترک

به گزارش "ورزش سه" هادی محمدی و کاوه رضایی دو بازیکن جدید سپاهان  پیش از این در دو تیم دیگر هم با هم همبازی بوده اند. آنها ابتدا در ذوب آهن و در لیگ های چهاردهم و پانزدهم هم‌تیمی بودند. البته کاوه رضایی در ابتدای لیگ شانزدهم به استقلال پیوست اما هادی محمدی به صورت قرضی راهی تراکتور شده و آنجا ماندگار شد. 

کاوه از استقلال به شالروا و کلوپ بروژ بلژیک و سپس لوون رفت و در نهایت بعد از چهارسال دوری از فوتبال ایران، فصل گذشته راهی تراکتور شد. هادی محمدی اما در تراکتور ماند و قراردادش را قطعی کرده و فصل گذشته برای دومین بار پیاپی با رضایی همبازی شد. اینبار با لباس تراکتور اما این بار هم‌تیمی شدن آن‌ها ادامه یافت هرچند هردو بازیکن اکنون در سپاهان هستند و فصل آینده با لباس این تیم به میدان خواهند رفت. 

کاوه رضایی مهاجم و 31 ساله است و فصل گذشته در تراکتور تنها در 6 مسابقه به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند. هادی محمدی 32 ساله و مدافع وسط است. او 25 بازی در لیگ برتر برای تراکتور انجام داد و 2 گل هم زد که برای یک مدافع آمار خوبی است. 

این دو بازیکن این‌روزها در تمرینات آماده سازی سپاهان حضور دارند و جالب است که در هفته اول باید با تیمی بازی کنند که سال قبل لباس آن را به تن داشتند. بازی سپاهان و تراکتور در هفته اول لیگ بیست و سوم بی شک جذاب‌ترین مسابقه هفته اول هم هست.

دیدگاه‌ها