کد خبر : 1954449 | 11 مرداد 1402 ساعت 08:20 | 53K بازدید | 45 دیدگاه

سه بازیکنی که کاسمیرو را مسحور کردند

کاسمیرو، ستاره منچستریونایتد و تیم ملی برزیل، سه بازیکن را انتخاب کرده است که از نظر او بهترین‌های نسل خودش هستند.

سه بازیکنی که کاسمیرو را مسحور کردند

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک 31 ساله را می‌توان به عنوان یک بازیکن مدرن در نظر گرفت. زیرا تاثیر زیادی بر روی موفقیت تیم‌هایی که در آن بازی کرده است، داشته. رئال مادرید با کمک او توانست 5 بار برنده لیگ قهرمانان اروپا شود و تیم فعلی‌اش منچستر یونایتد، با کمک این بازیکن توانست بعد از شش سال انتظار، دوباره در جام اتحادیه قهرمان شود.

این بازیکن طرفداران زیادی دارد اما خودش نیز طرفدار سه بازیکن خاص است. او سه نفر را از دیگر بازیکنان دنیای فوتبال بالاتر می‌داند و در مصاحبه‌ای گفت: "لیونل مسی اتفاقات بزرگی را رقم زد، شما نمی‌توانید آن را انکار کنید. او همیشه یک رقیب برای من بوده، چه در بارسلونا و چه در آرژانتین، هیچ راهی برای فرار از او وجود نداشت. اما آن‌هایی که فوتبال را دوست دارند، قطعا مسی را هم دوست دارند. بازی در مقابل او لذت بخش بود. او مردی است که فقط باید او را تحسین کرد."

او در ادامه از سه بازیکن برتر نسل خودش نام برد و گفت: "من از دیدن مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار لذت بردم. آنها سه بازیکن برتر نسل من هستند. من بازی رونالدو نازاریو و زین الدین زیدان را دیده‌ام، اما بدون شک این سه نفر بهترین بازیکنان دوران من هستند. من هیچوقت در مقابل رونالدو بازی نکردم. خداراشکر! او جام‌ها و قهرمانی‌های زیادی را به من داد."

کاسیمرو و رونالدو دوران پر جامی را در مادرید با هم سپری کردند و در یک برهه کوتاه نیز در منچستریونایتد دوباره هم‌تیمی شدند.

دیدگاه‌ها