کد خبر : 1954458 | 11 مرداد 1402 ساعت 01:49 | 90.1K بازدید | 37 دیدگاه

زنیت برای آزمون دندان تیز کرد؛

پیشنهاد مشتری جدید سردار به بایرلورکوزن!

فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور نقل و انتقالات در مورد آینده سردار آزمون خبر داده است.

پیشنهاد مشتری جدید سردار به بایرلورکوزن!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند روز از مصدومیت سردار آزمون می‌گذرد و فرصت چندانی هم تا شروع فصل جدید بوندسلیگا نمانده، ستاره تیم‌ملی ایران دوباره به صفحه اخبار نقل و انتقالات اروپا رفته و در مورد آینده او گمانه‌زنی می‌شود.

سردار که پیش‌بینی می‌شد فصل جاری را با پیراهن بایرلورکوزن سپری کند و شانس خود را برای درخشش در لیگ آلمان بیازماید، حالا پیشنهادی جدید دریافت کرده که شاید منجر به بازگشت او به لیگ روسیه شود.

آنطور که فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور اسکای در توییتر خود نوشته، «باشگاه زنیت برای بازگشت آزمون به لورکوزن مراجعه کرده» تا شاید موفق شود با جلب رضایت این باشگاه آلمانی، بازیکن سابق خود را به سن پترزبورگ بازگرداند.

1904322
در حالی که بسیاری از رسانه‌ها به نقل از رومانو، انتقال آزمون به زنیت را در «آستانه انجام» قلمداد کرده‌اند، این خبرنگار تنها از پیشنهاد باشگاه روسی به لورکوزن خبر داده است.

این در حالی است که رومانو مدعی شده چند باشگاه دیگر نیز به استخدام سردار علاقمند هستند اما زنیت «مشتاقانه» این انتقال را دنبال می‌کند و به نظر امیدواری جدی برای انجام آن دارد.

نکته مهم اینکه سردار با قراردادی پنج ساله به لورکوزن پیوست و حالا مدت زیادی از قراردادش با این تیم باقی مانده و طبیعتا زنیت باید هزینه رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کند.

آزمون با پیراهن لورکوزن 5 گل تاکنون به ثمر رسانده و این در حالی است که او در 104 بازی برای زنیت 62 گل زده بود تا آماری شگفت‌انگیز را از خود به جای بگذارد.

باتوجه به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا و نقش کلیدی سردار در تیم ملی، طبیعتا سرنوشت نقل و انتقالاتی این بازیکن از اهمیت بالایی برای امیر قلعه‌نویی نیز برخوردار است.

دیدگاه‌ها