کد خبر : 1954493 | 11 مرداد 1402 ساعت 11:06 | 25.1K بازدید | 14 دیدگاه

پیولی: ضعف زیاد است اما فرصت داریم و امیدواریم

این تیم را با نتایج بدش قضاوت نکنید!

استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می‌گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.

این تیم را با نتایج بدش قضاوت نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، میلان در آخرین بازی دوستانه خود در تور پیش فصل امریکا با یک گل مغلوب بارسلونا شد تا با 2 باخت و یک مساوی به کار خود پایان دهد. اگرچه نتیجه در بازی‌های دوستانه خیلی مهم نیست اما استفانو پیولی با این نتایج متوجه شد که تیمش برای کسب عناوین بزرگ هنوز خیلی کار دارد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با بارسلونا (1-0) اعتراف کرد که تیمش در چند مورد نقاط ضعفی دارد که باید در آنها خیلی بهتر عمل می‌کرد.

سرمربی میلان این گونه صحبت‌هایش را آغاز کرد: "در مجموع اردوی بسیار مثبتی بود چرا که خیلی خوب تمرین کردیم و با سه تیم سطح بالا بازی دوستانه انجام دادیم که نکات بسیار مهمی برایمان به همراه داشت. سه هفته دیگر فرصت داریم و آن چه تا کنون دیده‌ام قابل قبول بوده است. بازیکنان جدید برای هماهنگ شدن به زمان بیشتری نیاز دارند اما در حال رسیدن به آمادگی مورد نظرمان هستند."

پیولی در مورد ناکامی تیمش در باز کردن دروازه بارسا گفت: "از مهاجمانمان همواره انتظار گلزنی دارم. موقعیت‌های خطرناک زیادی ایجاد می‌کنیم ولی از آنها استفاده نمی‌کنیم. ما به دنبال گرفتن مالکیت توپ از بارسلونا بودیم ولی روی یک اشتباه در فاز دفاعی گل خوردیم. باید کمتر توپ لو بدهیم و بازی را بیشتر مدیریت کنیم."

1904379

«آیا همه پاس‌ها در خط حمله به رافائل لیائو ختم می‌شود؟» پیولی در پاسخ این سوال گفت: "هدف‌مان این است که حداکثر استفاده را از توانایی‌های رافائل انجام دهیم اما نمی‌خواهیم او تنها گزینه گلزنی‌مان باشد."

سرمربی میلان با ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت تیمش در فرصت باقی مانده تا شروع فصل صحبت‌هایش را این گونه به پایان رساند: "هنوز 4 بازی دوستانه دیگر تا پیش از شروع سری A داریم و کارهای زیادی تا آن موقع باید انجام دهیم."

دیدگاه‌ها