کد خبر : 1954508 | 11 مرداد 1402 ساعت 11:59 | 32.5K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری فاش کرد: فروش ستاره یووه به خاطر بی‌پولی!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید پیشنهادهای دریافتی برای دوشان ولاهوویچ را نمی‌توان نادیده گرفت.

آلگری فاش کرد: فروش ستاره یووه به خاطر بی‌پولی!

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی ولاهوویچ از باشگاه یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال کاملا جدی است. 

در چند روز اخیر بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی از مذاکرات دو باشگاه چلسی و یوونتوس برای معاوضه او با روملو لوکاکو پیش از بسته شدن پنجره تابستانی خبر داده بودند. 

مدیران چلسی پیشنهاد جذابی برای این بازیکن به یووه ارائه کرده‌اند. آنها آماده هستند لوکاکو به علاوه 42 میلیون یورو را به این باشگاه بپردازند تا بتوانند مهاجم 23 ساله این تیم را در فصل آینده در اختیار داشته باشند. 

1899346

آلگری در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره فروش ولاهوویچ اظهار داشت: «من از بازیکنانی که در اختیار داریم کاملا راضی هستم اما رد کردن بعضی از پیشنهادها به خاطر شرایط مالی‌ای که ما در آن قرار داریم غیرممکن است. من مثل همیشه با تصمیمی که باشگاه اتخاذ کند سازگار خواهم شد.»

یوونتوس به دلیل تخلفات مالی مدیران سابقش با کسر امتیاز و جریمه‌های مالی بسیاری روبرو شده و همین موضوع شرایط را برای این باشگاه سخت کرده و باعث شده که چاره‌ای جز موافقت با جدایی ستاره‌های تیم‌شان نداشته باشند. 

پیش از این صحبت‌هایی درباره جدایی احتمالی فدریکو کیه‌زا هم مطرح شده بود اما این بازیکن در حال حاضر پیشنهادهای ارائه شده از سوی باشگاه‌های عربستانی را رد کرده است.

دیدگاه‌ها