کد خبر : 1954512 | 11 مرداد 1402 ساعت 12:35 | 62.7K بازدید | 19 دیدگاه

با جدایی دمبله

بارسا هر چه زودتر ستاره برزیلی را می‌خواهد

ممکن است ویتور روکه به جای فصل بعد در همین فصل برای بارسلونا به میدان برود.

بارسا هر چه زودتر ستاره برزیلی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که حالا احتمال جدایی عثمان دمبله را قطعی می‌داند، به دنبال یافتن جانشین برای او است و یکی از گزینه‌ها طبق ادعای اسپورت، ویتور روکه است. 

مهاجم 18 ساله برزیلی اخیرا با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به بارسلونا پیوست ولی قرار شده به خاطر مشکلات فرپلی مالی، او تا فصل بعد در اتلتیکو پارانائنزه به شکل قرضی به میدان برود. حالا و با جدایی دمبله ممکن است سناریو عوض شود ولی حضور زودهنگام او در بارسلونا پیچیدگی‌های زیادی دارد.

1897424

اسپورت در این رابطه نوشته که بارسلونا ابتدا باید مسئله فرپلی مالی را حل کند و از سوی دیگر رضایت باشگاه برزیلی نیز شرط مهمی است. روند خروجی‌های بارسا بسیار کند پیش می‌رود و همین باعث شده بارسلونا در خرید بازیکن و ثبت قراردادها دچار مشکل شود. از سوی دیگر اگر پارانائنزه در جام لیبرتادورس به مراحل بالا صعود کند، بعید است اجازه جدایی به روکه بدهد.

1897079

این باشگاه بامداد امروز برابر بولیوار در بازی رفت یک هشتم نهایی 3-1 بازنده شد ولی هفته بعد در خانه بازی برگشت را پیش رو دارد. پارانائنزه اگر صعود کند، در مرحله بعد به مصاف برنده ریورپلاته-اینترناسیونال خواهد رفت. بازی برگشت یک چهارم نهایی دو روز قبل از بسته شدن پنجره انتقالات تابستانی اروپاست و در صورت حذف پارانانئزه، شاید بارسلونا بتواند امیدوار به در اختیار گرفتن روکه باشد.

 در هر صورت فعلا شرایط برای حضور روکه در بارسا دشوار و سخت است.

دیدگاه‌ها