کد خبر : 1954535 | 11 مرداد 1402 ساعت 14:57 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه مدال‌آوری کاروان ایران در یونیورسیاد

کاروان کشورمان امروز هم در مسابقات دانشجویان جهان مدال گرفت.

ادامه مدال‌آوری کاروان ایران در یونیورسیاد

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از فارس، در ادامه پنجمین روز از بازی‌های یونیورسیاد، نرگس میرنوراللهی تکواندوکار وزن ۶۲- کیلوگرم کشورمان با برتری برابر نمایندگان برزیل و کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی در دیدار با فروزا سادیکووا از ازبکستان ۲ بر صفر مغلوب شد. نماینده ایران با این نتیجه از راهیابی به فینال بازماند و به نشان برنز این بازیها اکتفا کرد.

میر نورالهی اولین مدال تکواندوی مبارزه زنان در بازی‌های یونیورسیاد را کسب کرد. این ششمین مدال بانوان ایران در یونیورسیاد چنگدو است. 

همچنین میرهاشم حسینی نماینده تکواندو کشورمان در وزن 74- کیلوگرم بعد از اینکه مدال برنز خود را قطعی کرده بود در مرحله نیمه نهایی با برتری 2 بر صفر مقابل بوثویاک از فرانسه به دیدار فینال رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین راه یافت. حسینی در فینال رو در روی سیو یانگ از چین قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حسینی دومین فینالیست امروز تکواندو در یونیورسیاد است. 

* تیم میکس تفنگ ایران چهارم شد، تپانچه نهم

در آخرین روز از رقابت‌های تیراندازی در سی و یکمین دوره یونیورسیاد در چنگدوی چین، تیم میکس تفنگ ۱۰ متر کشورمان با ترکیب نجمه خدمتی و امیرمحمد نکونام در پایان دور نخست سوم شد و در دیدار رده‌بندی به مصاف آمریکا رفت. 

تیم میکس تفنگ کشورمان با شکست برابر تیم آمریکا در جایگاه چهارم ایستاد و از کسب مدال باز ماند. همچنین تیم میکس تپانچه ۱۰ متر کشورمان با ترکیب هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی نهم شد.

شجاع پناهی ووشوکار کشورمان به حریف اندونزی باخت و برنز گرفت.

حمیدرضا سهندی مقابل حریف کره‌ای برد و به فینال رسید. وی فردا برای کسب مدال طلا مقابل حریفی از چین قرار می‌گیرد. 

دیدگاه‌ها