کد خبر : 1954563 | 11 مرداد 1402 ساعت 17:47 | 75.7K بازدید | 33 دیدگاه

ستاره چلسی سوژه شد: بلد نیستی ادعا نکن برادر من!

انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، به دلیل اشتباهش در خواندن سرود هواداران این تیم با تمسخر هواداران حریفان چلسی مواجه شده است.

ستاره چلسی سوژه شد: بلد نیستی ادعا نکن برادر من!

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز که در ژانویه گذشته با یک قرارداد بزرگ 120 میلیون یورویی از بنفیکا به چلسی پیوست خیلی زود به یکی از ستاره‌های محبوب هواداران این تیم تبدیل شده است.

اما ظاهرا انزو با اینکه دوست دارد خودش را متعصب نسبت به پیراهن چلسی و شیفته سرودهای هواداران نشان بدهد، برای یاد گرفتن این سرودها چندان تلاش نکرده است.

فرناندز در یک مصاحبه شرکت کرده بود تا درباره ماه‌های حضورش در استمفوردبریج و هدف‌هایی که برای فصل آینده در نظر دارد صحبت کند. این هافبک آرژانتینی فصل گذشته برای چلسی 22 بازی انجام داده است.

بخش جنجالی مصاحبه انزو جایی بود که مصاحبه‌کننده از او پرسید سرود هواداری محبوبش که توسط هواداران در استمفوردبریج خوانده می‌شود کدام است. هافبک آرژانتینی در پاسخ گفت: "سرودی که از همه بیشتر دوست دارم این است که می‌گوید «یالا چلسی، یالا چلسی». از این سرود خیلی خوشم می‌آید".

1904496

جالب اینجاست که چنین بخشی در هیچکدام از سرودهای هواداری چلسی نیست. هواداران تیم‌های رقیب چلسی از این فرصت برای تمسخر انزو فرناندز استفاده کردند و می‌گویند به فرض اینکه او سرودهای هواداری را هنوز یاد نگرفته چرا باید از از دم‌دستی‌ترین جمله مثل یالا چلسی، یالا چلسی استفاده کند تا وانمود کند سرودهای چلسی را یاد گرفته است.

یک کاربر در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "بله خب، اولین سرود محبوبش یالا چلسی، یالا چلسی است. دومین سرود محبوب انزو هم حتما چلسی چلسی چلسی چلسی چلسی است". کاربر دیگری می‌گوید: "شاید انزو راست می‌گوید و چلسی به جز این سرود دیگری ندارد. ما که در استمفوردبریج از آنها به جز سر و صدا چیزی نشنیدیم". هوادار دیگری نوشت: "دیروز که دیدم یک نفر این را به قول از انزو نوشته بود فکر کردم شوخی است. عجب!" و هواداری دیگر می‌گوید: "حتما انتخاب بین این سرود و سرود چلسی چلسی چلسی خیلی سخت و طاقت‌فرسا بوده".

دیدگاه‌ها