کد خبر : 1954572 | 11 مرداد 1402 ساعت 18:42 | 31.3K بازدید | 48 دیدگاه

واکنش‌ها به وداع بوفون: دوستت داریم اسطوره

بعد از خداحافظی رسمی جان‌لوئیجی بوفون با فوتبال، واکنش‌ ستاره‌های فوتبال به خداحافظی این دروازه‌بان اسطوره‌ای آغاز شده است.

واکنش‌ها به وداع بوفون: دوستت داریم اسطوره

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوئیجی بوفون دقایقی پیش با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد که در 45 سالگی با فوتبال خداحافظی کرده و از این پس دیگر در میادین حضور نخواهد داشت.

این دروازه‌بان ایتالیایی نزدیک به سه دهه در مستطیل سبز بین دو تیر دروازه تیم‌هایش ایستاده و یکی از درخشان‌ترین دروازه‌بان‌های فوتبال مدرن به حساب می‌آید. طبیعی است که بازنشستگی چنین اسطوره‌ای واکنش‌های زیادی به دنبال داشته باشد.

یکی از اولین ستاره‌های بزرگی که به خداحافظی بوفون واکنش نشان داد کیلیان امباپه بود. ستاره فرانسوی که امسال تابستان توجه زیادی به او جلب شده در واکنش به خداحافظی دروازه‌بان ایتالیایی پاسخی احساسی نوشت. امباپه که در دوران یک ساله حضور بوفون در پی‌اس‌جی با او همبازی بود نوشت: "اینکه شانس این را داشتم که با تو آشنا شوم و در دوران حرفه‌ای استثنایی‌ات با تو هم‌تیمی بشوم برای من افتخار بزرگی است. تو مردی طلایی هستی که نصیحت باارزشت را تمام عمرم به یاد خواهم داشت. سفر خوبی داشته باشی و از همه مهمتر، متشکرم".

1904512

پائولو دیبالا که در یوونتوس با بوفون همبازی بوده هم به پست او واکنش نشان داد و نوشت: "تو همیشه شماره یک من خواهی بود". مریح دمیرال و مارکیزیو هم با واکنشی شبیه به دیبالا از اولین کسانی بودند که به خبر خداحافظی بوفون واکنش نشان دادند.

1904513

عده زیادی از هواداران کریستیانو رونالدو در واکنش به ویدیوی خداحافظی بوفون به این اشاره کردند که دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس در ویدیویی که به این مناسبت منتشر کرده صحنه‌ای از نشستن در کنار کریستیانو رونالدو را قرار داده و این نشان می‌دهد اسطوره ایتالیایی با ابرستاره پرتغالی از دوران همبازی بودن‌شان در یوونتوس خاطرات خوبی دارند و به هم نزدیکند.

1904514

میرالم پیانیچ در واکنش به پست جی‌جی بوفون نوشت: "جی‌جی، تو منحصربفردی، به خاطر همه چیز ممنونم دوست من. تو یک اسطوره‌ای".

باشگاه یوونتوس هم زیر پست اینستاگرامی بوفون واکنش جالبی نشان داد و در کنار دو قلب سیاه و سفید که نشانه رنگ‌های بیانکونری هستند از ایموجی بز استفاده کرد تا نشان دهد بوفون را بهترین تاریخ می‌داند.

1904515

آندره اونانا هم که امسال تابستان به منچستریونایتد پیوسته ولی پیش از این دروازه‌بان اینتر بود پستی منتشر کرد که او را در کنار بوفون و در حال معاوضه پیراهنش با او نشان می‌دهد.

1904516

دیدگاه‌ها