کد خبر : 1954582 | 11 مرداد 1402 ساعت 20:01 | 44.3K بازدید | 28 دیدگاه

خوش‌شانسی الهلال با گلزنی ستاره‌های جدید

الهلال عربستان با گلزنی ساویچ و روبن نوس موفق به کسب پیروزی مقابل الوداد مراکش شد.

خوش‌شانسی الهلال با گلزنی ستاره‌های جدید

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سوم گروه B جام باشگاه‌های فوتبال عرب، تیم الهلال عربستان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه امیر سلطان بن عبدالعزیز شهر ابها مقابل تیم الوداد، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر مراکش، قرار گرفت.

الهلال عربستان که در دو دیدار اخیرش یک تساوی مقابل الاهلی طرابلس لیبی و یک شکست غیرمنتظره برابر السد قطر داشت، در حالی امروز به مصاف الوداد مراکش رفت که حریف آنها در دو مسابقه قبلی دو امتیاز به دست آورده و شرایط بهتری برای صعود به دور یک چهارم نهایی جام باشگاه های عرب داشت.

قهرمان فوتبال آسیا که در صورت تساوی در مسابقه امروز ناکامی بزرگی در کارنامه‌اش به ثبت می‌رسید و نمی‌توانست از مرحله گروهی صعود کند، در دقیقه ۴۱ روی نفوذ سعود عبدالحمید از سمت راست محوطه جریمه و ضربه سرگی میلینکوویچ ساویچ، توسط ستاره صرب جدیدش دروازه الوداد مراکش را باز کرد و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

1904540

الوداد مراکش که شدیدا به دنبال زدن گل تساوی بود، در دقیقه ۵۵ با یک شوت استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه الهلال را باز کرد، اما داور در تصمیمی عجیب خطای بازیکن الوداد را گرفت و با وجود بازبینی ویدئویی، این گل را مردود کرد تا گل سالم مراکشی‌ها از بین برود.

حملات الوداد با وجود مردود شدن این گل ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۶۴ باز هم با یک شلیک تماشایی دروازه الهلال را باز کرد که این بار ضربه دیدنی سیف الدین بوهره تبدیل به گل تساوی برای مراکشی‌ها شد.

در شرایطی که الوداد خوشحال از زدن گل تساوی و بالا بردن شانس صعودش به مرحله حذفی جام باشگاه‌های عرب بود، الهلال عربستان در دقیقه ۶۶ باز هم روی پاس در عمق سعود عبدالحمید و شوت فنی زمینی روبن نوس، ستاره جدیدش، به دومین گل دست یافت.

1904541

الهلالالهلال پیروزی ۲ بر یک مقابل الوداد مراکش را تا پایان مسابقه حفظ کرد و با سه امتیاز کمتر نسبت به السد قطر، با ۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه B قرار گرفت و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های عرب صعود کرد.

دیدگاه‌ها