کد خبر : 1954586 | 11 مرداد 1402 ساعت 20:21 | 45.9K بازدید | 2 دیدگاه

ملی‌پوش ایران در یک‌قدمی لیگ قهرمانان

دینامو زاگرب در حضور مدافع ایرانی خود به پیروزی مقابل آستانای قزاقستان رسید.

ملی‌پوش ایران در یک‌قدمی لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های دور برگشت از مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی را برخلاف دیدار اخیرش در ترکیب ابتدایی و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه آستانای قزاقستان به مصاف این تیم رفت.

یاران محرمی که هفته گذشته در دیدار رفت و مسابقه خانگی مقابل آستانای قزاقستان به پیروزی پُرگل چهار بر صفر رسیده بودند، در بازی برگشت هم نمایش یک‌طرفه‌ای ارائه کردند و توانستند به یک برد دیگر دست پیدا کنند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب که در دو مسابقه اخیرش در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا و لیگ یک کرواسی به پیروزی رسیده و کلین‌شیت کرده بود، امروز هم همین روند را مقابل آستانای قزاقستان ادامه داد و به برتری دو بر صفر دست یافت.

1904547

یاران محرمی که پس از قهرمانی در سوپر کاپ فوتبال کرواسی، در هفته اول لیگ برتر این کشور با نتیجه دو بر یک مقابل هایدوک اسپلیت شکست خورده بودند، با برد در دیدار امروز به سومین پیروزی پیاپی در فصل جدید رسیدند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب در هفته آینده باید مسابقه رفت مرحله ماقبل نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را مقابل آ ا ک آتن یونان که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی، دو ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، برود و برای راهیابی به مرحله نهایی تلاش کند.

بدون تردید تقابل این سه ملی پوش فوتبال ایران که هر سه در پست دفاع کنار به میدان می‌روند، می‌تواند جذابیت زیادی برای هواداران داشته باشد و البته در این شرایط می‌توان گفت با صعود دینامو زاگرب یا آ ا ک آتن از دور پلی‌آف، حداقل یکی از این بازیکنان ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها