کد خبر : 1954626 | 12 مرداد 1402 ساعت 07:00 | 12.9K بازدید | 9 دیدگاه

پیام روشن براردی: لاتزیو یا یوونتوس

دومنیکو براردی با شک و تردید درباره ماندنش در ساسولو صحبت کرده است و این موضوع احتمال جذب او توسط یوونتوس و لاتزیو را تقویت ‌می‌کند.

پیام روشن براردی: لاتزیو یا یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش ایتالیایی تمام دوران حرفه‌ای خود را در ورزشگاه ماپی گذرانده است، حتی یک بار در دوران جوانی خود پیوستن به یووه را رد کرد و اخیراً قرارداد جدیدی را با ساسولو تا ژوئن 2027 امضا کرده است.

با این حال او همه درها را برای خروح احتمالی‌اش در تابستان نبسته است. این بازیکن در شب تولد 29 سالگی خود در مصاحبه‌ای گفت: "بابت آرزوهای خوبتان از همه شما ممنونم. من سال‌هاست که در اینجا حضور دارم و احساس این صمیمیت از طرف هواردان باعث افتخار من است. ما امیدواریم که تیم از فصل گذشته بهتر باشد. ما شروع ضعیفی در فصل قبل داشتیم، اما در نیم فصل دوم به شدت خوب کار کردیم. بازیکنان جوان خوبی در تیم ما حضور دارند و من مطمئنم که ما عملکرد خوبی خواهیم داشت. اما من مطمئن نیستم که این فصل اینجا خواهم بود یا نه."

گزارش‌هایی وجود دارد که از علاقه مائوریتزیو ساری به این وینگر 29 ساله خبر می‌دهند. باشگاه ساسولو برای این بازیکن 25 تا 30 میلیون یورو طلب کرده است، اما بعید به نظر می‌رسد که لاتزیو حاضر به پرداخت این رقم باشد.

یوونتوسیوونتوس نیز یکی از باشگاه‌های علاقه‌مند به این ملی پوش ایتالیایی است. براردی برای تیم ملی ایتالیا 25 بازی انجام داده است و 6 گل ملی هم در کارنامه خود دارد. همچنین او در رقابت‌های یورو 2020 با تیم ملی ایتالیا قهرمان این رقابت‌ها شد.

دیدگاه‌ها