کد خبر : 1954633 | 12 مرداد 1402 ساعت 00:50 | 55.2K بازدید | 38 دیدگاه

مرادمند، داور نبرد خونین مهاجمان استقلال (عکس)

مهاجمان استقلال برای رسیدن به ترکیب اصلی یک رقابت واقعی را در تمرینات این تیم شروع کرده‌اند.

مرادمند، داور نبرد خونین مهاجمان استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه" استقلال سه مهاجم مرکزی تقریبا شبیه به هم دارد: ارسلان مطهری، پیمان بابایی و آریا برزگر،  بازیکن جوانی که در نقل و انتقالات همین فصل به ترکیب استقلال اضافه شده است. می‌توان گفت این بازیکنان تقریبا خصوصیاتی شبیه به هم دارند و شاید به همین دلیل هم هست که نکونام قید برخی از مهاجمان سال‌های قبل تیم را زد و بابایی و ارسلان را نگه داشت. 

او احتمالا قصد دارد از یک مهاجم سرعتی با قابلیت سرزنی در خط حمله‌اش استفاده کند که این سه بازیکن را در لیست خودش به عنوان مهاجم دارد. احتمالا همین باعث ترافیک در پست مهاجم مرکزی شود که با توجه به روش موردعلاقه نکونام که 4-2-3-1 است یکی از آنها شانس بازی در ترکیب اصلی را پیدا خواهد کرد (مگر آنکه نکو تصمیم بگیرد از آنها در پست وینگر استفاده کند). 

با وجود تعویق یک هفته‌ای رقابت‌های هفته اول لیگ اما تمرینات تیم‌ها با جدیت دنبال می‌شود و شاید برای تیمی مثل استقلال که پیش‌فصل کوتاهی داشت همین چند روز تعویق هم به کار بیاید. 

1904645

امروز از آخرین تمرین استقلال عکسی بیرون آمده که حال و هوای جالب تمرینات این تیم در روزهای منتهی به لیگ را نشان می‌دهد. روی یک صحنه ارسلان مطهری شجاعانه با سر به توپی ضربه می‌زند که همزمان آریا برزگر با یک حرکت خطرناک با پا جلوی آن را گرفته است. 

نکته جالب عکس چهره محمد مرادمند است که دارد با کمی فاصله این صحنه خشن تمرینی را نگاه می‌کند. او انگار داور این جدال رزمی و سخت دو مهاجم استقلال است که می‌خواهند لیگ برتر را به عنوان مهاجم اول آبی‌ها آغاز کنند.

دیدگاه‌ها