کد خبر : 1954634 | 12 مرداد 1402 ساعت 03:30 | 68.5K بازدید | 44 دیدگاه

مشتری ایرانی برای ستاره ناکام منچستریونایتد

باشگاه اورتون به مدیریت فرهاد مشیری قصد دارد پیشنهادی را برای جذب هری مگوایر ارائه کند.

مشتری ایرانی برای ستاره ناکام منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، نام مگوایر در فهرست مازاد اریک تن‌هاخ قرار دارد و او از مدیران منچستریونایتد خواسته تا هرچه زودتر فکری برای فروش او کنند.
این بازیکن فصل گذشته عملا به نیمکت‌نشین محض در اولدترافورد تبدیل شد و تنها در هشت بازی لیگ برتر در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت تا مشخص شود که سرمربی جدید هیچ اعتقادی به او ندارد.
بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ هم چند روز قبل از او گرفته شد تا تن‌هاخ بار دیگر نشان دهد که تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد و او دیگر جایگاهش را در یونایتد از دست داده است.

1899110

باشگاه وستهم علاقه زیادی به جذب او داشت، اما پیشنهاد 23 میلیون یورویی ارائه شده از سوی آنها توسط مدیران یونایتد رد شد، چون معتقد هستند که مگوایر با وجود تمامی اشتباهاتش حداقل 45 میلیون یورو ارزش دارد.
حالا تیم تاک خبر داده که مدیران اورتون قصد دارند پیشنهادی را برای جذب این مدافع انگلیسی ارائه کنند. آنها به دنبال تقویت تیمشان برای فصل بعد هستند و مشیری امیدوار است که بتواند از تجربه مگوایر در این زمینه استفاده کند.
هرچند اورتون با مشکلات مالی بسیاری روبرو است و اگر به صورت جدی به دنبال خرید این بازیکن باشد باید اول چند بازیکن فعلی‌اش را به فروش برساند تا بودجه لازم برای ارائه پیشنهاد و پرداخت قیمت مدنظر یونایتد را تامین کند.

دیدگاه‌ها