کد خبر : 1954640 | 12 مرداد 1402 ساعت 04:15 | 45.8K بازدید | 117 دیدگاه

صورت زخمی در سپاهان: مرد پرتغالی شوخی ندارد!

ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.

صورت زخمی در سپاهان: مرد پرتغالی شوخی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان فصل پیش چشم نواز بازی می‌کرد و رقابت بسیار جذابی با پرسپولیس تا هفته پایانی برای قهرمانی داشت. شاگردان مورایس اما با وجود پیروزی در بازی مستقیم مقابل سرخ‌ها، در دو مقطع حساس امتیاز از دست دادند تا جام در تهران بماند.

ژوزه مورایس حالا دومین سال حضورش در ایران و اصفهان را تجربه می‌کند و با اخت شدن به شرایط فوتبال ایران حالا می‌تواند در شرایط بهتری کار را آغاز کند.

سپاهان در تابستان تیم بسیار خوبی بسته و اسکواد این تیم بسیار پرستاره است. با این حال چهره جدی ژوزه مورایس در فاصله یک هفته تا شروع لیگ بسیار خودنمایی می‌کند. او در میان تمرین نکات مدنظرش را با ستاره‌ها به جدی‌ترین شکل ممکن بیان می‌کند.

1904662

سپاهانی‌ها فصل پیش در لیگ شروع خوبی مقابل استقلال داشتند و در لیگ جدید نیز در هفته اول باید به مصاف تیم قدرتمند تراکتور بروند. در آخرین تقابل دو تیم در تبریز، تیم مورایس شکست خورد، حالا این پرتغالی برای جبران و ادعای قهرمانی از همین شروع لیگ جلوی حریف صف‌آرایی می‌کند.

بدون شک ادامه حضور مورایس در ایران به جذابیت لیگ ایران کمک شایانی می‌کند و باید دید استارت سال دوم او چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها