کد خبر : 1954652 | 12 مرداد 1402 ساعت 08:25 | 56.3K بازدید | 34 دیدگاه

شماره ده جدید فولاد، از بوندسلیگا!

اینکه علیرضا منصوریان در تمرین فولاد پا به توپ می‌شود چیز جدیدی نیست اما نکته خوشایند، حفظ استیلی است که او در دوران بازیگری هم داشت.

شماره ده جدید فولاد، از بوندسلیگا!

به گزارش "ورزش سه"، شاید ندانید که علیرضا منصوریان با تمرینات بدنسازی سنگین همچنان خود را سر فرم و آماده رقابت با جوان‌ها نگه داشته است. این هافبک شماره هفت و ده استقلال در سال‌های دور که یکی از مهم‌ترین بازیکنان چند دهه اخیر این باشگاه پرطرفدار به شمار می‌رود، هر وقت فرصتش دست می‌دهد گوشه‌هایی از هنر خود را به رخ می‌کشد.

اینجا در تمرین فولاد که امروز برگزار شده، منصوریان با پیراهنی که منقش به عدد ۱۰ است، در حال مانور در وسط زمین و نشان دادن شمه‌هایی از دورانی است که او را تبدیل به یک بازیکن بزرگ در فوتبال ایران کرد و راه ترنسفرش به کشورهای خارج از ایران از یونان تا آلمان را باز کرد‌.

1904678
1904679

حالا سرمربی این فصل فولادی‌ها، این بازیکن سابقا بوندسلیگایی است که هواداران قدیمی تیم سن پائولی آلمان او را با حضورش در پیراهن این تیم به یاد می‌آورند. بازیکنی که البته دوره حضورش در استقلال او را مطرح و مشهور کرده است.

منصوریان برای فصل جدید فوتبال ایران نقشه‌های زیادی در سر دارد. جدیت در تمرین فولاد، مقدمه‌ای بر رویاهایی است که علی‌منصور در سر می‌پروراند.

دیدگاه‌ها