کد خبر : 1954676 | 12 مرداد 1402 ساعت 09:59 | 74.5K بازدید | 78 دیدگاه

آنچلوتی: این چه خط دفاع افتضاحی است!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که عملکرد تیمش در خط دفاعی باید بهبود پیدا کند.

آنچلوتی: این چه خط دفاع افتضاحی است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بامداد امروز در دیداری دوستانه که آخرین بازی این تیم در تور پیش فصل آمریکا بود به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه 1-3 شکست خورد. 

آنها در حالی سه گل در این بازی دریافت کردند که در دیدار قبلی برابر بارسلونا هم سه بار دروازه‌شان باز شده بود و این موضوع باعث شد که آنچلوتی انتقادهایی را از عملکرد خط دفاعی تیمش مطرح کند. 

سرمربی رئال مادرید پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «ما به این شکنندگی دفاعی عادت نداریم. از نظر دفاعی قطعا باید پیشرفت کنیم. تعداد گل زیادی دریافت کردیم. تعادل کافی در تیم وجود نداشت و ما باید این موضوع را حل کنیم. حل این مشکل دشوار نیست. عقب رفتن خط دفاعی می‌تواند یکی از راه‌ حل‌ها باشد. 

1902286

این مشخصا مشکلی است که باید هرچه زودتر حل شود. من از نظر هجومی نگران شرایط تیم نیستم. ما موقعیت بسیار زیادی را ایجاد کردیم. فکر می‌کنم در هر چهار دیدار دوستانه کنترل بازی در دست ما بود. بیشترین نگرانی من مربوط به خط دفاعی است. 

باید به خاطر داشته باشیم که این مشکلی تیمی و جمعی است. ما خیلی گل خوردیم و این واقعا افتضاح است. ما نتوانستیم بسیاری از حملات را کنترل کنیم. وقتی تیم حریف فشار را افزایش می‌دهد، ما با دردسر روبرو می‌شویم.»

آنچلوتی درباره شرایط این بازی اظهار داشت:«من دوست داشتم ببینم که این تیم در برابر فشاری که تا این حد قدرتمند و جلو کشیده است چه واکنشی نشان خواهد داد و چه شرایطی را تجربه می‌کند.»

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد وینیسیوس جونیور اضافه کرد: «این بازی نشان داد که او همچنان به رشد کردن ادامه می‌دهد. وینی در مناطق داخلی زمین بسیار خوب بود و همیشه پیشرفت می‌کند.»

دیدگاه‌ها