کد خبر : 1954677 | 12 مرداد 1402 ساعت 10:24 | 22.2K بازدید | 5 دیدگاه

پوچتینو: نمی توان مصدومیت انکوکو را گردن زمین انداخت

رفع اتهام از چمن: ستاره چلسی بدشانس بود!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، تاکید کرد که مصدومیت ستاره تیمش به دلیل کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه سولجر فیلد نبود.

رفع اتهام از چمن: ستاره چلسی بدشانس بود!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دوستانه چلسی و دورتموند در تور پیش فصل امریکا با تساوی 1-1 به پایان رسید. ورزشگاه سولجر فیلد شیکاگو میزبان دیدار دو تیم بود و مصدومیت کریستوفر انکوکو کیفیت نامناسب چمن این ورزشگاه را بیش از پیش نمایان ساخت.

ستاره فرانسوی چلسی تنها 22 دقیقه بعد از شروع بازی برای دریافت پاس نیکولاس جکسون تلاش کرد اما در این حین از ناحیه زانو دچار آسیب شد. او بعد از این مصدومیت توان ادامه دادن کار را نداشت و با تبدیل شدن به تعویضی زودهنگام آبی‌ها جای خود را به میخایلو مودریک داد.

خیلی ها این مصدومیت را ناشی از کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه سولجر فیلد می دانند که تنها چند روز پیش از این بازی میزبان یک کنسرت موسیقی بود. هواداران چلسی بعد از این اتفاق در شبکه های اجتماعی به اعتراض پرداخته و برگزاری بازی در چنین زمین هایی را در شان بازیکنان و تیم‌شان ندانستند.

در شرایطی که بعضی از بازیکنان دو تیم نیز در پایان بازی از کیفیت چمن شاکی بودند مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، معتقد است که دلیل مصدومیت انکونکو بدشانسی بود نه کیفیت بد چمن!

او گفت: "من لحظه مصدومیت را ندیدم اما به نظر نمی رسد که جایی برای اعتراض باشد. ما همیشه ریسک می کنیم این جا هم زمین اختصاصی فوتبال نیست و برای رشته های مختلف استفاده می شود. این هم برخی از خطرات تور است. به نظرم انکوکو کمی بدشانس بود ولی نمی توانیم از زمین گلایه کنیم. این بازیکن ما بود که مصدوم شد و زمین مقصر آن نیست."

دیدگاه‌ها