کد خبر : 1954722 | 12 مرداد 1402 ساعت 14:41 | 10.8K بازدید | 7 دیدگاه

لیگ برتر در هفته اول داغ می‌شود؛

دوئل حساس بین دو نسل فوتسال ایران

مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی در هفته اولِ لیگ‌برتر پذیرای تیم بلندپرواز جنوب، پالایش نفت بندرعباس خواهد بود.

دوئل حساس بین دو نسل فوتسال ایران

به گزارش"ورزش سه" مدیران مس با دسته‌ی گل‌های کوچک به استقبال رقیب روز جمعه‌شان رفته‌اند و مشخص نیست که مربیان و بازیکنان لاله‌های نارنجی چه خوابی برای جوانان بزوال دیده‌اند. دو تیم در بازار انتقالات شکارچیان خوبی بوده اند. انتقال حسن‌زاده از گیتی‌پسند به مس سونگون میخکوب کننده بوده و نقطه عطف تاریخ باشگاه. از طرفی دیگر بازگشت دوباره فخیم یعنی به چنگ آوردن شیرین ترین متاع بازار. اما مسی‌ها فقط به کهنه‌‌کارها بسنده نکرده‌اند. ترکیب جوان " عظیمی _ پارسافر" برای همه هیجان انگیز است و تمدید با صمیمی ، احمدی و جاوید برای حریفان ترسناک.
شیفتگان ""جوانگرایی"" پُرشمارتر شده‌اند و یکی از تیم‌هایی که ""جواهرات"" را در خزانه خود انباشته، جنوبی‌ها هستند. می‌گویند مثلث ( بازیار _ جوذری و دهقانی ) در سال‌های نه چندان دور به ستون‌های تیم‌ملی تقسیم می‌شوند و این بازیکنان خواهان زیادی را در همین فصل داشته‌اند. بازیار به مس رفت و باری دیگر به خانه‌اش بازگشت و چنین سناریو برای جوذری و سیرجان پیش آمد.

1793159

جویندگان گنج، در فصل گذشته اسیر جادوی مهدی جاوید شدند. مسی‌ها در دیدار برگشت با پوکر آقای‌گل، پنج بر سه پیروزی را به ارمغان را آوردند و در جدال رفت، با یک نمایش سه ستاره‌ای دیگر از جاوید، با نتیجه هفت بر چهار آتش هرمزگانی‌ها را خاموش کردند.

سالار آقاپور به اسپانیا می‌رود. بازیکنی که دوبار به پیکر جنوبی‌ها شلیک نمود. جوذری برگ برنده‌ای خواهد بود برای بندری‌ها. او در فصل گذشته دو بار دروازه‌ مسی‌ها را گشود و راز و رمز گلزنی به این تیم را یافته. سپهرمحمدی در قفس توری پالایش می‌ایستد و دوئل او با صمیمی این بار جانانه‌تر از همیشه دیده می‌شود.
دیدار مس سونگون و پالایش نفت بندرعباس، ساعت 16 روز جمعه درسالن پورشریفی تبریز پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها