کد خبر : 1954735 | 12 مرداد 1402 ساعت 15:28 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت نوراللهی در جدال صدرنشینی عرب‌ها

الوحده امارات بدون حضور ستاره ایرانی خود مقابل رجا کازابلانکا قرار می‌گیرد.

غیبت نوراللهی در جدال صدرنشینی عرب‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های هفته سوم و پایانی مرحله گروهی جام باشگاه‌های فوتبال عرب، تیم الوحده امارات که احمد نوراللهی را در فهرست نفرات خود نمی بیند، از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز، پنج‌شنبه (به وقت ایران) در ورزشگاه امیر سلطان بن عبدالعزیز شهر ابها عربستان به مصاف رجا کازابلانکا، تیم پنجم جدول لیگ برتر مراکش خواهد رفت.

احمد نوراللهی که در نخستین مسابقه الوحده امارات در جام باشگاه‌های عرب مقابل الکویت کویت حضور ثابت داشت و توانست پاس یکی از گل‌ها در جریان پیروزی تیمش را بدهد و در دیدار اخیرشان برابر بلوزداد الجزایر به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، امروز در جدال صدرنشینی با رجا کازابلانکا مراکش دوباره مثل چند ستاره دیگر تیمش، در جمع ۱۱ نفر اصلی دیده نمی‌شود.

1904835

ملی پوش ایرانی الوحده که پس از پیوستن به این تیم نمایش درخشانی در جریان دیدارهای تدارکاتی و رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب داشته، امروز در تقابل با رجا کازابلانکا حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین نخواهد رفت و دور از فهرست است.

یاران نوراللهی در دو دیدار اخیرشان در گروه D جام باشگاه های عرب به دو پیروزی با نتایج مشابه دو بر یک مقابل الکویت کویت و بلوزداد الجزایر دست یافتند و مثل رجا کازابلانکا مراکش ۶ امتیازی هستند، اما بخاطر تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول قرار گرفته‌اند که برای رسیدن به برد و صدرنشینی تلاش می‌کنند.

دیدگاه‌ها