کد خبر : 1954793 | 12 مرداد 1402 ساعت 21:47 | 49.7K بازدید | 33 دیدگاه

حذف دوباره آلمان: مشکل شما فلیک نیست!

سرمربی تیم ملی زنان آلمان بعد از تساوی مقابل کره‌جنوبی و حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان در یک مصاحبه به صورت تلویحی با تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.

حذف دوباره آلمان: مشکل شما فلیک نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آلمانی از تساوی 1-1 تیم ملی زنان این کشور در دیدار امروز با کره جنوبی در جام جهانی زنان به عنوان نتیجه‌ای شرم‌آور و ناامیدکننده یاد می‌کنند.

مارتینا فوس-تکلنبورگ، سرمربی تیم ملی زنان آلمان، در پایان این مسابقه که به حذف مانشافت زنان از دور گروهی جام جهانی منجر شد در مصاحبه‌ای به صورت تلویحی اعلام کرد که قصد ادامه دادن به عنوان سرمربی تیم ملی زنان کشورش را ندارد.

سرمربی تیم ملی زنان آلمان در مصاحبه‌ای با ZDF گفت: "در نهایت جزئیات است که سرنوشت یک تیم را مشخص می‌کند. ما در دوئل‌ها خیلی خوب نبودیم و نتوانستیم آنقدر که در برنامه داشتیم به بازی تحرک و سرعت بدهیم. ما در مقابل حریفی بودیم که به شدت عمقی دفاع می‌کرد و ما به جای اینکه با تحرک بیشتر سعی کنیم دفاعشان را باز کنیم یک بازی ساکن و استاتیک را به نمایش گذاشتیم".

1904952

فوس-تکلنبورگ در ادامه گفت: "ما حالا در دو تورنمنت پیاپی نتایج خیلی بدی گرفته‌ایم و این نمی‌تواند ادامه پیدا کند. کسی باید مسئولیت این ناکامی‌ها را بپذیرد و این مسئولیت بیش از هر کس به عهده من است".

این صحبت‌های سرمربی آلمان به عنوان قصد او برای استعفا از هدایت تیم ملی این کشور تفسیر شده است.

تیم ملی مردان آلمان هم چند ماه پیش با ارائه عملکردی ضعیف در جام جهانی 2022 قطر در مرحله گروهی حذف شد و با وجود انتقاد گسترده در آلمان از سرمربی این تیم هانسی فلیک، او همچنان روی نیمکت مانشافت می‌نشیند.

دیدگاه‌ها