کد خبر : 1954809 | 12 مرداد 1402 ساعت 23:20 | 67.4K بازدید | 46 دیدگاه

تغییر اسم کمپ تمرینی رئال: به نام رئیس ابدی!

پیشنهاد عجیب گروهی از هواداران رئال مادرید به طور رسمی در مجمع بعدی به تمامی اعضا ارائه می‌‌شود.

تغییر اسم کمپ تمرینی رئال: به نام رئیس ابدی!

به گزارش "ورزش سه"، طرفداران رئال مادرید دست به اقدام عجیبی زده‌اند. گروهی از رؤسای گروه‌های هواداری رئال مادرید، به ابتکار خودشان، در حال جمع‌آوری امضا از اعضای تاثیرگذار در باشگاه هستند تا نام مجموعه ورزشی والدبباس را به سیوداد دپورتیوا فلورنتینو پرز تغییر دهند. 

با وجود اینکه کمی غیرواقعی به نظر می‌رسد، این ابتکار با واکنش مثبت روبرو شده و اگر اتفاقی نیفتد، این پیشنهاد عجیب برای تصویب به مجمع عمومی بعدی رئال مادرید منتقل می شود. 

اساسنامه باشگاه مادریدی نشان می‌دهد که هر اقدامی به این شکل باید توسط نمایندگان رئال مادرید تایید شود، چیزی که قبلاً برای "نامگذاری" استادیوم اتفاق افتاده بود. 

بر اساس گزارش مارکا، همه چیز نشان می‌دهد که این پیشنهاد پس از کسب امضاهای لازم، مورد تایید نمایندگان مادریدی قرار خواهد گرفت. حقیقت این است که فلورنتینو پرز و هیئت مدیره همیشه در تمام پیشنهادات ارائه شده از حمایت مجمع برخوردار بوده‌اند. 

1904996

اعتماد بین تمامی اعضای باشگاه هم پابرجاست و حرکتی که به وجود آمده است بار دیگر آن را نشان می‌دهد. در مجامع قبلی، برخی از اعضا، به صورت جداگانه، ابتکاراتی را برای شناساندن شایستگی‌های فلورنتینو پرز با نامگذاری برخی از امکانات باشگاه به نام او آغاز کرده بودند. 

با نامگذاری سانتیاگو برنابئو روی ورزشگاهی که بازسازی آن در پایان سال 2023 تمام می‌شود و همچنین آلفردو دی استفانو روی استادیومی که کاستیا در آن بازی می‌کند، نوبت به فلورنتینو پرز می‌رسد و در صورت موافقت تمامی اعضای مجمع، والدبباس به نام پرز تغییر می‌کند. 

این شهر ورزشی رئال مادرید که به نام پرز تغییر می‌یابد، 1.2 میلیون متر مربع مساحت دارد. این مجموعه ورزشی در سال 2005 با 11 زمین فوتبال با چمن طبیعی، مصنوعی و یک استادیوم با ظرفیت 6 هزار تماشاگر و همچنین سالن بسکتبال، مرکز پزشکی با تمام امکانات پیشرفته و ساختمانی که به عنوان دفتر باشگاه فعالیت می‌کند، افتتاح شد.

دیدگاه‌ها