کد خبر : 1954838 | 13 مرداد 1402 ساعت 08:20 | 65.2K بازدید | 70 دیدگاه

کریس-مانه: زوجی برای فتح آسیا

شبی که کریستیانو رونالدو قوی‌تر شد! (عکس)

زوج طلایی خط حمله النصر شب گذشته برای اولین بار شکل گرفت

شبی که کریستیانو رونالدو قوی‌تر شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر با تساوی 1-1 مقابل الزمالک به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های عربی صعود کرد. کریستیانو رونالدو تک گل النصر را در این دیدار وارد دروازه حریف کرد تا شمار گل های خود را به عدد 840 برساند. کریس در این دیدار برای اولین بار هم‌تیمی جدیدش را هم کنار خود داشت.

سادیو مانه که بعد از کش و قوس های بسیار سرانجام بایرن مونیخ را ترک و با النصر عربستان قرارداد امضا کرد برای اولین بار در این دیدار پیراهن تیم جدیدش را به تن کرده و کنار کریستیانو رونالدو بازی کرد.

مانه بعد از جدایی از لیورپول یک فصل ناموفق در بایرن مونیخ داشت. توماس توخل در تابستان فصل جاری اعلام کرد که نیازی به این مهاجم سنگالی ندارد. با وجود تلاش مانه برای ماندن در مونیخ، امکان این کار وجود نداشت تا راهی النصر شود. 

مانه در نیمه دوم بازی مقابل الزمالک به جای العلیوا وارد زمین شد و کنار رونالدو برای فرار النصر از شکست تلاش کرد؛ تلاشی که با گل دقیقه 87 رونالدو به نتیجه رسیده و به صعود نماینده عربستان انجامید.

مانه با وجود گذراندن یک فصل ناموفق و تجربه کردن یک جدایی تلخ، این شانس را دارد تا در کنار رونالدو یک بار دیگر به همان مهاجم گلزنی تبدیل شود که در لیورپول بود. البته ستاره پرتغالی هم از این به بعد با داشتن یک زوج سرشناس کنارش می تواند روزهای بهتری در خط حمله تجربه کند، بیشتر گل بزند و برای کسب جام در آسیا شانس بیشتری داشته باشد.

1905056

دیدگاه‌ها