کد خبر : 1954880 | 13 مرداد 1402 ساعت 12:16 | 38.8K بازدید | 56 دیدگاه

پشت پرده لغو مجوز آبی‌ها

استقلال ۱۶ امتیاز برای آسیایی شدن کم داشت

مهدی تاج می‌گوید باید تلاش کنیم موانع استقلال برای حضور در آسیا رفع بشود و این تیم مجوز حرفه‌ای بگیرد.

استقلال ۱۶ امتیاز برای آسیایی شدن کم داشت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج امروز با شرکت در برنامه ورزش و مردم پاسخگوی سوالات پیمان یوسفی بود و یکی از موارد مورد بحث، حذف استقلال از اسیا و مجوز حرفه‌ای سال بعد آن‌ها بود. صحبت‌های رئیس فدراسیون را در این خصوص می‌خوانید:

بولت سرشاخههواداران استقلال گله‌مند هستند و می‌گویند می‌شد کاری صورت بگیرد که استقلال حذف نشود. واقعا راهی داشت که حذف نشود؟
تاج: ما ۳۵ مورد مجوز حرفه‌ای داریم و استقلال زمانی که تایم گرفتن مجوز گذشت ۱۹ موردش را جواب داده بود. خودم هم خیلی دنبالش بودم ولی یکی از موارد بدهی استراماچونی بود که بعد از زمان پنجره پرداخت شد. این را باید از آن‌هایی که پرداخت کردند سوال کرد که چرا زودتر ندادند!

ویدئو: 306869

بولت سرشاخهچرا مدیر عامل مورد اعتماد خودشان را نگذاشتند؟
تاج: من یادم است آقای کریمی خیلی تلاش کرد و دنبال کرد که این را برساند و نشد. الان آقای خطیر آمده که دکترای دانشگاه صنعتی شریف دارد. یکی از کسانی که در کارگروه مجوز سقف و این‌ها بوده، خود آقای خطیر بوده است. وزارت ورزش بداند که استقلال یک قدرت در آسیاست و همه باید تلاش کنیم که موانعش را حذف کنیم که سال دیگر حتما مجوز حرفه‌ای بگیرد.

بولت سرشاخهنقل قولی از شما بود که استقلال دیگر حذف نخواهد شد!
تاج: من که نمی‌توانم بگویم قطعا دیگر حذف نخواهد شد و هیچکس هم در دنیا نمی‌تواند بگوید ما حتما می‌بریم. این را مطمئنم که با فرایندی که استقلال دنبال می‌کند دیگر حذف نشود. باید بدهی‌هایش را بدهد و حقوقی هم دارد که باید به آن‌ها پرداخت شود چون الان در صدا سیماست من وارد بخش حق پخش نخواهم شد.

دیدگاه‌ها