کد خبر : 1954930 | 13 مرداد 1402 ساعت 16:29 | 39.8K بازدید | 20 دیدگاه

وحشت در فرانسه: فوتبالیست‌ها دیگر امنیت ندارند!

از خانه متئو گوندوزی، بازیکن سابق آرسنال، در حالی که همسرش در خانه بود سرقت شد.

وحشت در فرانسه: فوتبالیست‌ها دیگر امنیت ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، در روز چهارشنبه هنگامی که گوندوزی در حال بازی برای تیم مارسی بود، از خانه‌اش سرقت شد.

مارسی در این بازی با نتیجه 2-1 مقابل بایرلورکوزن شکست خورد. گوندوزی در نیمه دوم بجای پی‌یر امریک اوبامیانگ وارد زمین شد. اما حوالی ساعت 10:30 شب، سارقان با شکستن پنجره اتاق خانه او، وارد خانه‌اش شدند.

طبق گزارش‌ها همسر او متوجه حضور سارقان شد و توانست آن‌ها را بترساند اما ساعت رولکس 172 هزار پوندی این بازیکن به سرقت رفت.
گوندوزی در سال 2022 پس از یک دوره قرضی موفق در باشگاه فرانسوی، قرارداد خود را با مارسی دائمی کرد.

کاسیس یک استراحتگاه خوش منظره است که در 30 کیلومتری جنوب استادیوم خانگی مارسی در ساحل مدیترانه واقع شده است. چند تن از هم تیمی‌های او در مارسی نیز در این منطقه زندگی می کنند.

1905166

این بازیکن فرانسوی تنها کسی نیست که در هنگام مسابقه از خانه‌اش سرقت می‌شود.
خانه هم تیمی سابق او سئاد کولاشیناچ نیز در ژانویه در حالی که در جام حذفی فرانسه مشغول بازی بود در کاسیس مورد سرقت قرار گرفت. خانواده او نیز در هنگام سرقت در خانه بودند و دختر او به شدت از این اتفاق ترسید.

سایر بازیکنان مارسی نیز در سال 2021 در منطقه کاسیس مورد سرقت قرار گرفته اند و مدتی است که حوادث مشابهی در سراسر فرانسه رخ داده است.

سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه گفته‌اند که 22 فوتبالیست در سال 2022 هدف سارقان بوده‌اند. در آخرین مورد چندی پیش جانلوئیجی دوناروما و نامزدش در منزل شخصی‌اش مورد سرقت قرار گرفتند. از خانه این بازیکن اموالی به ارزش 430 هزار پوند دزدیده شد و نامزد این بازیکن به علت شوک شدید این حادثه به بیمارستان منتقل شد.

دیدگاه‌ها