کد خبر : 1954934 | 13 مرداد 1402 ساعت 16:58 | 138.5K بازدید | 70 دیدگاه

طارق همام شاگرد مهدی رحمتی می‌شود؟

عراقی بعدی لیگ ایران یک آشنا است!

همام طارق جدیدترین بازیکن عراقی است که حال مذاکره با تیم نساجی بوده و در صورت توافق، راهی این تیم می‌شود.

عراقی بعدی لیگ ایران یک آشنا است!

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال با ورود پرتعداد بازیکنان عراقی به تیم‌های لیگ برتر همراه بود. در سال‌های گذشته بازیکنان مطرحی همچون کرار جاسم، هوار ملا محمد، عبدالوهاب ابوالهیل، بشار رسن، عماد رضا، علاء عبدالزهرا، مهند المهدی و... در لیگ ایران درخشیدند.

فصل گذشته نیز تراکتور توانست صفا هادی را به خدمت بگیرد، بازیکنی که اکنون در این تیم حضور دارد. حضور عراقی‌ها در ایران با علی عدنان و مس رفسنجان استارت خورد و سپس بازیکنان دیگری مانند منتظر محمد، فهد طالب، عباس قاسم، علی یوسف، علاء عباس و... راهی تیم‌های لیگ برتری شدند.

1905171

اما حالا یک عراقی نام آشنای دیگر نیز در ایران حضور دارد که با باشگاه نساجی وارد مذاکره شده است. همام طارق که در ابتدای لیگ هجدهم و در نقل انتقالات تابستانی سال 97 با قراردادی سه ساله به استقلال پیوست، یکی از عناصر مهم و کلیدی برای تقویت خط میانی تیم بود.

همام از همان ابتدای حضورش در استقلال مورد توجه هواداران قرار گرفت و نخستین گلش در بازی مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند. بازیکن ملی پوشی که یکی از ارکان اصلی خط میانی تیم ملی عراق بود و حتی مصدومیت او در جام ملت‌های آسیا 2019، ضربه سنگینی را به این تیم وارد کرد.

1905170
مهدی رحمتی در دوران حضور در استقلال رابطه خوبی با طارق داشت و حالا احتمالا سرمربی او در نساجی خواهد بود.

اما حضور این بازیکن در استقلال چندان موفقیت آمیز نبود. چند آسیب دیدگی باعث شد تا همام طارق از ترکیب اصلی دور شود و این بازیکن فقط در 16 بازی برای آبی پوشان به میدان رفت و در پایان فصل نیز قراردادش را فسخ کرد و به تیم اسماعیلی مصر پیوست.

این بازیکن که 74 بازی ملی را در کارنامه دارد، پس از استقلال و اسماعیلی مصر، به کشورش بازگشت و برای نیروی هوایی عراق به میدان رفت. همام طارق در ادامه چالش‌های عجیب خود، این بار ماجراجویی در لیبی را برگزید و به تیم بن قاضی این کشور پیوست.

حضور او در این تیم‌ها به مانند همیشه خیلی کوتاه و کمتر از یک سال بود و ملی پوش عراقی در ادامه راهی دسته یک قطر شد و به تیم المعیذر این کشور پیوست و بلافاصله و پس از یک فصل حضور، از این تیم نیز جدا شد.

1905172

در شرایطی که همام طارق چندین روز در هفته گذشته را به دلیل مسمومیت شدید غذایی در بیمارستان‌های بغداد بستری بود، حالا در ایران حضور دارد و با تیم نساجی وارد مذاکره شده است تا در صورت توافق، قراردادش را با قائمشهری‌ها امضا کند.

همام طارق که در استقلال با مهدی رحمتی هم تیمی بود، حالا قرار است به عنوان شاگرد وی و دومین عراقی نساجی با این تیم همکاری کند. جایی که پیش از این، علاء عباس نیز به نماینده آسیایی ایران پیوسته است.

دیدگاه‌ها