کد خبر : 1954949 | 13 مرداد 1402 ساعت 18:41 | 12K بازدید | 9 دیدگاه

تغییرات گسترده در تیم‌های ملی ایتالیا به دستور مانچو!

به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از این به بعد او روی تیم‌های ملی پایه این کشور نیز تسلط کامل خواهد داشت.

تغییرات گسترده در تیم‌های ملی ایتالیا به دستور مانچو!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، به عنوان هماهنگ کننده تیم‌های ملی پایه ایتالیا نیز منصوب شده است. او در این زمینه، کارمینه نونزیاتا را به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 21 ساله‌ها و آتیلیو لومباردو را به عنوان مربی تیم ملی زیر 20 ساله‌های ایتالیا انتخاب کرد. همچنین آندره آ بارزالی نیز به کادر فنی او در تیم ملی بزرگسالان ایتالیا اضافه شد.
مانچینی مایل است تا نفوذ بیشتری در تیم‌های پایه داشته باشد. علت آن این است که انتظار دارد بعد از این تغبیرات بازیکنان جوان راحت‌تر بتوانند به میدان بروند و همچنین به او قدرت بیشتری برای شکل دادن به حال و آینده ملی پوشان می‌دهد و در تمام سطوح مختلف فوتبال ملی ایتالیا نقش خواهد داشت.

1884270

این تصمیم بعد از جلسه امروز با گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گرفته شد و گراوینا درباره این تصمیم گفت: "این یک پروژه منسجم برای رشد و پرورش استعدادهای فوتبال ایتالیاست."
کارمینه نونزیاتا سرمربی جدید تیم زیر 21 ساله‌ها است که تابستان امسال ایتالیا را به فینال جام جهانی زیر 20 ساله‌ها رساند.
او جایگزین پائولو نیکولاتو می‌شود که قراردادش پس از حذف از مرحله گروهی از مسابقات قهرمانی زیر 21 ساله‌ها اروپا تمدید نشد. سرمربی جدید زیر 20 ساله‌ها آتیلیو لومباردو است که تا کنون بخشی از کادرفنی مانچینی در تیم بزرگسالان ایتالیا بوده است.
برناردو کورادی، مهاجم سابق کیه ‌وو، از تیم ملی زیر 17 ساله‌ها به تیم ملی زیر 20 سال منتقل شد.
و در تیم ملی بزرگسالان نیز، آندره آ بارزالی، مدافع سابق یوونتوس برای تمرکز بر تمرین مدافعان تیم ملی وارد کادر فنی ایتالیا شده است، و همچنین آلبرتو بولینی، مربی زیر 19 سال ایتالیا، دستیار جدید مانچینی ‌شد.

دیدگاه‌ها