کد خبر : 1954956 | 13 مرداد 1402 ساعت 19:04 | 91.6K بازدید | 23 دیدگاه

آخرین پیشنهاد برای انتقال سال: 100 میلیون تمام!

بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی برای هری کین با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو ارائه کرد و از تاتنهام خواسته است سریع‌تر تصمیم بگیرد زیرا پاری‌سن‌ژرمن در حال برنامه ریزی برای یک انتقال لحظه آخریست.

آخرین پیشنهاد برای انتقال سال: 100 میلیون تمام!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در حال آماده کردن آخرین پیشنهاد خود برای هری کین است و از آن سو پاریسی‌ها هم با یک ورود لحظه آخری به دنبال این مهاجم انگلیسی هستند.
بایرن در تمام تابستان به دنبال خرید یک مهاجم است، زیرا از زمان جدایی رابرت لواندوفسکی، آنها به دنبال یک مهاجم تمام کننده هستند.
قهرمان آلمان پیشنهادی به ارزش بیش از 100 میلیون یورو (معادل 86 میلیون پوند و 110 میلیون دلار) برای کین ارائه کرده است که تنها یک سال از قراردادش با تاتنهام باقی مانده است.

1903158

از آن سو دنیل لوی نیز تحت فشار برای فروش این بازیکن است. هری کین قرارداد خودش را تمدید نکرد و در صورت عدم فروش این بازیکن، کین تابستان سال آینده به طور آزاد از تاتنهام جدا میشود.
همچنین صحبت‌هایی وجود دارد که پاری سن ژرمن در حال بررسی انتقال دیرهنگام این مهاجم است. این تیم نیز در خط حمله خود و به خصوص در پست مهاجم هدف مشکلات خاص خودش را دارد. آنها لیونل مسی و کیلیان امباپه را به روش‌های مختلف از دست داده‌اند.
در حالی که تاتنهام تنها یک هفته تا شروع لیگ برتر فاصله دارد، باید دید که آیا آنها کاپیتان خود را در برابر برنتفورد در 13 آگوست در اختیار خواهند داشت یا خیر؟

دیدگاه‌ها