کد خبر : 1954964 | 13 مرداد 1402 ساعت 19:56 | 41.8K بازدید | 50 دیدگاه

دیگر انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارم؛

خانم گل آسیا: فقط در پرسپولیس بازی می‌کنم

سارا شیربیگی خانم گل فوتسال آسیا از تصمیم عجیب خود برای حضور در لیگ فوتبال می‌گوید.

خانم گل آسیا: فقط در پرسپولیس بازی می‌کنم

به گزارش “ورزش سه” چند روز پیش بود که نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان که در دو سال گذشته با این تیم موفق به قهرمانی در مسابقات داخلی شده بود، از تجربه یک چالش جدید و مربی‌گری در فوتبال سخن گفت. اما حالا بعد از چند روز، سارا شیربیگی، ستاره تیم ملی فوتسال زنان که همین دو روز پیش هم به اردوی این تیم فراخوانده شد، در گفت و گو با “ورزش سه” از تمایلش برای بازی روی چمن گفت.

شیربیگی در خصوص علت این تصمیم گفت: چرا در فوتسال بمانم؟ رقم قراردادهای ما پایین است و من به عنوان خانم گل ایران و آسیا، سال گذشته ۳۵۰ میلیون تومان قرارداد داشتم که همان هم ۲۰ درصدش پرداخت نشده. در طی این سال‌هایی که من در فوتسال بودم هیچکس ما را ندید، یکی دو سالی است که رسانه شما فوتسال زنان را به طور جدی‌تری پوشش می‌دهد، قبل از این هیچکس ما را نمی‌دید.

او ادامه داد: در فوتبال، بازیکنان درجه دو و درجه سه ۳۵۰ تومن دریافت می‌کنند و اتفاقا کار درست را آن‌ها انجام می‌دهند، نوش جانشان. من هم پیشنهاد از تیم‌های فوتبال دارم و فکر می‌کنم کار عاقلانه این است که از فوتسال کنار بروم.

1678725

شیربیگی درخصوص اینکه آیا تجربه بازی روی چمن دارد گفت: اتفاقا بازی روی چمنم بهتر از سالن است. قبلا هافبک چپ بودم و فوروارد خوبی هم هستم.

ستاره فوتسال زنان درمورد اینکه چرا این سال‌ها در فوتسال بوده گفت: تیم ما قهرمان آسیا بود و همین موضوع باعث انگیزه ما میشد. اما الان به عنوان کسی که هم قهرمان آسیا شده و هم عنوان خانم گلی را همواره کسب کرده است از خودم می‌پرسم که ته این مسیر کجاست؟ راستش را بخواهید من بالا و پایین این فوتسال را دیدم و شرایط روز به روز درحال بدتر شدن است پس دیگر انگیزه‌ای ندارم و شاید فوتبال برای من چالش بهتری باشد.

شیربیگی درخصوص احتمال حضور پرسپولیس در لیگ فوتسال زنان گفت: من پرسپولیسی هستم و با وجود اینکه تقریبا تصمیم خودم را برای حضور در فوتبال گرفته‌ام، اما اگر پرسپولیس تیم فوتسال بدهد حاضرم باز هم فوتسال بازی کنم چون این موضوع برای من تبدیل به آرزو شده است. پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است و با حضورش می‌تواند به فوتسال زنان شخصیت بدهد.

دیدگاه‌ها