کد خبر : 1954966 | 13 مرداد 1402 ساعت 19:59 | 91.9K بازدید | 13 دیدگاه

شریعت‌زاده: جای محمد برای همیشه خالی می‌ماند؛

او امسال مهدی قایدی لیگ می‌شد!

احمد شریعت‌زاده می‌گوید درگذشت محمد عجمی‌پور تاثیر زیادی بر روی روحیه اعضای تیم صنعت نفت آبادان داشته اشت.

او امسال مهدی قایدی لیگ می‌شد!

به گزارش ورزش سه، احمد شریعت‌زاده که یکی از ستارگان صنعت نفت در هفته‌های پایانی فصل گذشته بود و یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در بقا در لیگ برتر محسوب می‌شود، پس از یک دوره حضور در اردوی تیم امید به اردوی پیش‌فصل صنعت نفت آبادان اضافه شد و این روزهای تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر دنبال می‌کند.

شریعت‌زاده در خصوص تمرینات پیش‌فصل صنعت نفت به خبرنگار ما گفت: من پیش از حضور در اردوی پیش‌فصل صنعت نفت، در اردوی تیم امید حضور داشتم و چند بازی دوستانه انجام دادم که این موضوع کمک زیادی به من کرد. من در‌ شرایط بازی قرار داشتم که وارد تمرینات شدم و کاملا آماده بودم.

وی افزود: ما یک اردوی آماده‌سازی در شهرکرد داشتیم و سپس به تهران رفتیم و چند بازی دوستانه انجام دادیم. در حال حاضر تیم‌مان شرایط خوبی دارد و بچه‌ها سرحال هستند. سه بازیکن عراقی به جمع‌مان اضافه شد و تیم‌ کامل‌تر شد؛ امیدوارم بتوانیم در طول فصل نتایج خوبی بگیریم.

این بازیکن که در روزهای اخیر قرارداد خود را با صنعت نفت تمدید کرده است، در این باره گفت: من قرارداد داشتم اما باشگاه وارد مذاکره با من شد و من هم تصمیم گرفتم دو سال دیگر تمدید کنم و در آبادان بمانم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. البته من در تابستان امسال از تیم‌های صدرنشین جدول جدولی پیشنهاد داشتم اما با مشورت‌هایی که با بزرگترها داشتم، تصمیم گرفتم بمانم و بهتر شوم. من هنوز به شرایط ایده‌آلم نرسیده‌ام و باید پیشرفت کنم و دیده شوم و زمانی که پخته‌تر شدم، در تیم‌های پایتخت و یا حتی اروپا فوتبال بازی کنم.

1856870

شریعت‌زاده در خصوص درخشش خود در فصل گذشته و همچنین مسابقات دوستانه پیش‌فصل توضیح داد: خدا را شکر که توانستم در طول فصل گذشته برای تیم شهرم و مردم آبادان مثمرثمر باشم و در بازی‌های دوستانه هم خدا را شکر آمادگی لازم را داشتم و توانستم خودم را نشان بدهم. امیدوارم این روند در طول فصل هم ادامه داشته باشد و بتوانم به تیمم کمک کنم.

او با تاکید بر اینکه صنعت نفت امسال شرایط متفاوتی خواهد داشت، گفت: فصل گذشته ما تا مرز سقوط تیم پیش رفتیم اما بچه‌ها زحمت کشیدند و خدا لطف داشت که توانستیم تیم را حفظ کنیم؛ به همین دلیل امسال می‌جنگیم و از جان و دل مایه می‌گذاریم که آن شرایط تکرار نشود. امیدوارم امسال بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و به فکر فرار از منطقه سقوط نباشیم و با کسب نتایج بهتر، رتبه‌های تک رقمی به دست بیاوریم و حتی به کسب سهمیه هم فکر کنیم. تیم بسیار خوبی داریم و این اهداف دور از دسترس نیست.

شریعت‌زاده سپس به تمجید از عبدالله ویسی پرداخت و عنوان کرد: من با مربیان خارجی و ایرانی زیادی کار کرده‌ام اما آقا عبدالله یکی از معدود مربی‌هایی بوده که من توانستم با ایشان کنار بیایم. آقا عبدالله کمک زیادی به من کرد و همیشه مشاور خوبی برای من بودند و من هم خیلی با ایشان راحت بوده‌ام. شک ندارم با حضور مربی بادانشی مثل آقای ویسی، صنعت نفت امسال شرایط بسیار خوبی خواهد داشت.

هافبک صنعت نفت سپس در خصوص درگذشت محمد عجمی‌پور، بازیکن جوان این تیم، گفت: ما یک ماه که با هم در دوره بدنسازی حضور داشتیم و او واقعا پسر خوبی و خوش برخوردی بود و همیشه لبخند به لب داشت و از طرفی بازیکن خیلی خوبی هم بود و قطعا اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، امسال یک مهدی قایدی دیگر در لیگ داشتیم. واقعا هم من و هم سایر اعضای تیم از این حادثه تلخ اذیت شدیم. امیدوارم خدا به پدر و مادر او و همچنین بچه‌های تیم صبر بدهد.

او ادامه داد: ما مثل خانواده بودیم و زمانی که به تمرین می‌رویم و جای خالی او را می‌بینیم، اذیت می‌شویم. محمد یک بازیکن دوست داشتنی بود و غیرممکن بود یک نفر از او خوشش نیاید و درگذشت او واقعا روی روحیه ما بازیکنان و کادرفنی تیم تاثیر گذاشت. امیدوارم جای خوبی در آن دنیا داشته باشد و برای خانواده‌اش هم آرزوی صبر دارم.

شریعت‌زاده با اشاره به اهداف صنعت نفت در لیگ بیست و سوم بیان کرد: انشاالله امسال سال متفاوتی داشته باشیم و تمام آبادانی‌ها را خوشحال کنیم. مردم آبادان عاشق این تیم هستند؛ فصل گذشته پس از مسابقه پایانی و بقای تیم در لیگ برتر که به آبادان برگشتیم مردم به حدی خوشحال بودند و در خیابان‌ها شادی می‌کردند که سه ساعت طول کشید تا من مسیر کوتاه بین فرودگاه تا خانه را طی کنم. مردم آبادان چیزی جز این تیم ندارند و باید تلاش کنیم تا این مردم را خوشحال کنیم.

او درباره تقابل با استقلال در هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: تمام تمرکزمان روی بازی با استقلال است و به خوبی این تیم را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم سربلند از این بازی خارج شویم و در ادامه هم نتایج خوبی بگیریم. مطمئن باشید سال متفاوتی داریم.

شریعت‌زاده در پایان گفت: باز هم‌ می‌گویم امیدوارم روح محمد عجمی عزیز قرین رحمت باشد. جای محمد برای همیشه در صنعت نفت خالی خواهد ماند و امیدوارم خدا به خانواده او صبر بدهد.

دیدگاه‌ها